АМКУ попередив бізнес не передавати інформацію фальшивим опитувальникам

АМКУ попередив бізнес не передавати інформацію фальшивим опитувальникам

Лише органи АМКУ наділені повноваженнями витребувати інформацію про функціонування ринку

АМКУ попередив бізнес не передавати інформацію фальшивим опитувальникам
фото Shutterstock

Антимонопольний комітет України рекомендує бізнесу ретельно перевіряти інформацію щодо створених сумнівними особами так званих опитувальників, які окрім статистичних даних збирають також інформацію, яка може бути конфіденційною і не призначеною для сторонніх осіб.

Як стало відомо АМКУ, у своїх електронних листах аноніми ставлять низку конкретних запитань щодо функціонування ринку та оцінки дій його учасників, мотивуючи це нібито «необхідністю проведення неупередженого і незалежного опитування з питань можливих антиконкурентних, узгоджених дій».

“Зважаючи на це, офіційно повідомляємо, що лише органи АМКУ наділені повноваженнями витребувати зазначену інформацію: виключно у випадках, передбачених Законом України  і оформлену у вигляді офіційної вимоги”, – наголосили в АМКУ.

Зокрема, офіційна вимога органу Комітету про надання інформації має містити: 

  – посилання на відповідні норми законодавства про захист економічної конкуренції, що наділяють відповідний орган Комітету правом вимагати надання такої інформації;

- конкретні підстави (причини), у зв’язку з якими така інформація вимагається, із зазначенням номера та дати відповідної документальної підстави;

- вимоги надсилаються на юридичну адресу суб’єкта господарювання чи його уповноваженого представника;

- вимоги друкуються на офіційному бланку органу АМКУ та містять підпис державного уповноваженого Комітету.

В АМКУ закликають підприємців бути обережними і не передавати важливу для бізнесу інформацію сумнівним особам. 

Бекграунд. Нагадаємо, АМКУ розробив проєкт рішення «Про затвердження Порядку проведення опитувань споживачів під час розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (про захист від недобросовісної конкуренції), дослідженні ринків». Що пропонує АМКУ і як це вплине на бізнес, проаналізував для Mind директор із корпоративних регуляторних та юридичних відносин ТОВ «лайфселл» Андрій Осіпов.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло