Торгова марка вина від Rozetka за чотири місяці стала лідером продажів у сегменті українських вин

Торгова марка вина від Rozetka за чотири місяці стала лідером продажів у сегменті українських вин

Вино виготовляють на виробничих потужностях компанії Shabo

Торгова марка вина від Rozetka за чотири місяці стала лідером продажів у сегменті українських вин
Фото: Розетка

Найбільший онлайн-ритейлер України Rozetka за 4 місяці вивів власну торгову марку VDOMA в лідери у категорії українських тихих вин на сайті.

Про це повідомила пресслужба компанії.

Запуск торгової марки відбувся в середині липня. Першу тисячу літрів вина продали впродовж тижня з моменту запуску.

Зараз торгова марка представлена в категорії українських тихих вин. Вино виготовляють на виробничих потужностях компанії Shabo.

Частка продажів вин торгової марки VDOMA становить 35% серед українських тихих вин та 10% серед усіх тихих вин на сайті Rozetka. 

Наступними за популярністю на Rozetka українськими винами є Aznauri, Leleka, Shabo, «Колоніст». 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло