Торгова марка вина від Rozetka за чотири місяці стала лідером продажів у сегменті українських вин
Вино виготовляють на виробничих потужностях компанії Shabo

Найбільший онлайн-ритейлер України Rozetka за 4 місяці вивів власну торгову марку VDOMA в лідери у категорії українських тихих вин на сайті.
Про це повідомила пресслужба компанії.
Запуск торгової марки відбувся в середині липня. Першу тисячу літрів вина продали впродовж тижня з моменту запуску.
Зараз торгова марка представлена в категорії українських тихих вин. Вино виготовляють на виробничих потужностях компанії Shabo.
Частка продажів вин торгової марки VDOMA становить 35% серед українських тихих вин та 10% серед усіх тихих вин на сайті Rozetka.
Наступними за популярністю на Rozetka українськими винами є Aznauri, Leleka, Shabo, «Колоніст».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].