«Київстар» надасть абонентам компенсацію: їхні персональні дані не постраждали
Наразі для фіксації збою залучили правоохоронців та державні служби, які наразі працюють в офісі компанії

«Київстар» для фіксації обставин та наслідків протиправних дій з втручання у діяльність мережі залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, які наразі працюють в офісі компанії.
Про це повідомили у компанії на запит Mind.
Станом на зараз відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв’язку та надання сервісів.
«Київстар» зобов'язався надати компенсацію абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися сервісами оператора.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].