Жіноче лідерство під час війни: про що говорили на івенті STALEVI
Як трансформувати бізнес за воєнних реалій і побудувати довгострокову стратегію в умовах невизначеності

14 грудня 2023 року в Києві відбулася конференція жінок-лідерок різних галузей – благодійності і волонтерства, політики і держслужби, бізнесу і спорту. Подія від авторок книжок «Незламні» та її продовження «Сталеві» – історії українських жінок від початку війни, про силу і стійкість духу.
«Цей івент для обміну досвідом стратегічної діяльності, який допоможе розбудовувати Україну. Щоб поділитися знаннями: від великого бізнесу, від жінок із великого корпоративного сектору, з великих благодійних фондів, які вже багато років ефективно працюють в Україні. І також для жінок, які лише у війну стали лідерами», – зазначила продюсерка івенту Вікторія Покатіс.
Про що говорили спікерки та модераторки дискусій:
-
Наталія Гуріна,
заступниця голови правління Райффайзен Банку:

«Як знайти і не втратити власну ідентичність? Зрозуміти своє призначення, вірити й довіряти людям поруч, робити те, що любиш і бачити серцем. Необхідно трансформувати стрес і страх у стійкість та сталість, це можливо завдяки правильній оцінці ризиків. І пам’ятайте: кожен сам коваль своїх ризиків».
-
Тетяна Волочай,
директорка Благодійного фонду «МХП – Громаді»:

«Портфоліо благодійного фонду «МХП – Громаді» у 2023 році нараховує понад 1500 реалізованих проєктів. Це можливо завдяки Принципам сталості: 1. Цілепокладання за методологією OKR (Objectives and Key Results).2. Розуміння контексту і гнучкість.3. На все свій час».
-
Уляна Фіца,
директорка з логістики Kormotech:

«Робота бізнесу в Україні є посібником з антикризового управління. Ми є прикладом життєстійкості, оскільки під час криз йшли на нові ринки, експортуючи в країни, про які ми нічого не знали. Через це нам довелось спілкуватися з людьми, які на нас не чекали».
-
Олена Макаренко,
керівниця групи форензік і напрямку сталий розвиток та ESG, KPMG в Україні:

«Як змінила плани війна? Стандартний план безперервності діяльності, на мій погляд, не зазнав значних змін, але додалися важливі елементи: створення робочих груп і планування комунікації, визначення критичних бізнес-процесів, аналіз ризиків, визначення критичних бізнес-процесів, психологічна підтримка персоналу та необхідність підготовки евакуаційних планів».
-
Яна Романенко,
HRD у ТОВ СП «НІБУЛОН»:

«Основними драйверами існування бізнесу під час війни є: команда, стратегія, організаційна структура, корпоративна культура та бізнес-процеси.
Як втримати себе й команду в ресурсі? Почніть із себе! Працюйте з власною мотивацією – тренуйте мотивацію, робіть важливі для вас речі, навіть якщо частина вас цього не хоче. Не чекайте, поки у вас виникне бажання діяти. Просто дійте».
-
Юлія Плієва,
засновниця та СЕО Apple Consulting®:

«У паніці ніколи не приходять розумні та дієві рішення. Навчіться не піддаватися паніці. Багато чудових змін не стаються з нами тільки через власні страхи, тож потрібно навчитись дивитися власному страху в очі. Якщо не зробити спробу, зміни точно не настануть, але пам’ятайте: ваш мозок має залишатися холодним, серце – гарячим, а нерви – STALEVI».
Також серед спікерок і модераторок заходу були:
- Анна Адом, директорка з управління персоналом та побуту Ferrexpo в Україні, членкиня правління ПрАТ «Полтавський ГЗК»;
- Заріна Нетовкіна, креативна директорка й амбасадорка Ювелірного Дому ZARINA;
- Надія Омельченко, віцепрезидентка «ІТ-Інтегратор», співзасновниці БФ «Фонд освітніх ініціатив», викладачка бізнес-школи «МІМ-Київ», амбасадорка STEM-освіти в Україні;
- Наталя Зарицька, дружина полоненого азовця, керівниця ГО «Жінки зі сталі»;
- Наталія Кривда, професорка, культурологиня та філософиня;
- Юлія Осмоловська, директорка київського офісу аналітичного центру Globsek;
- Тетяна Гончарова, ведуча українського інформаційного телеканалу «Рада»;
- Ольга Харлан, олімпійська і багаторазова чемпіонка світу з фехтування;
- Марія Тодорчук, засновниця фонду «Клуб Добродіїв»;
- Наталія Волнянська, HRD Starlight Media;
- Олена Еро, експертка з питань МСБ, керівник проєкту Unlimit Ukraine, Європейська Бізнес Асоціація.
Частина грошей із продажу квитків підуть у благодійний проєкт «НАШІ ДІТИ» – на підтримку та допомогу дітям з окупованих, деокупованих, прифронтових територій зі всієї України, які втратили своїх батьків через війну.
Партнерами заходу виступили:
- Головний партнер: Райффайзен Банк
- Головний інформаційний партнер: бізнес-видання Mind – гарант цінності інформації
- Офіційний партнер: компанія L'Oréal Україна
- Головний ціннісний партнер: компанія МХП
- Статусний партнер: компанія Mary Kay
- Статусний партнер: компанія Kormotech
- Yakaboo Publishing – українське незалежне видавництво
- Діамантовий партнер: Ювелiрний дiм ZARINA
А також:
Latinium, IDS Ukraine, Pepsico, МІМ, EBA, Політична дія жінок Громадський Альянс, Board.business
Інформаційними партнерами конференції були:
- Comments.ua
- TrueUa
- dsnews.ua
- tv.kyiv24