Середня роздрібна ціна на пальне марки А-92 зросла на 22 копійки – до 48,51 грн/л

Середня роздрібна ціна на пальне марки А-92 зросла на 22 копійки – до 48,51 грн/л

Автогаз подешевшав на 13 копійок – до 27,91 грн/л

Середня роздрібна ціна на пальне марки А-92 зросла на 22 копійки, дизпаливо додало в ціні 8 копійок і середня ціна не цей вид палива становить  51,95 грн/л, А-95 подорожчав на 7 копійок – до 51,54 грн/л, а автогаз подешевшав на 13 копійок – до 27,91 грн/л.

За даними enkorr, на аукціоні Української енергетичної біржі 6 березня середня вартість скрапленого газу майже не змінилася в порівнянні з минулим аукціоном і становила 41 754 грн/л. Ціна на газ «Укрнафти» варіювалася в діапазоні 41 666 – 43 000 грн/т, «Укргазвидобування» – 42 500 – 43 000 грн/т. 

Загалом на торги виробники виставили 5,4 тис. тонн газу. «Місячний» ресурс «Укрнафта» не виставляла.

Аукціон «Укрнафти» розпочався зі стартової ціни 41 666 грн/л, але невдовзі вартість зросла до 42 000-43 000 грн/т. Ресурс із відвантаженням залізницею було продано за 40 500 грн/л. «Укргазвидобування» стартувало з 42 036 грн/т, але більшість угод укладалися в межах 42 500 – 43 000 грн/т. Обидві компанії розпродали наявний ресурс за декілька годин.

На аукціоні приватних виробників вартість ресурсу становила 41 450 – 42 000 грн/т.

«Сьогодні торги пройшли дуже спокійно. Купували стільки, скільки треба зараз, без ажіотажу», – поділився думкою один з учасників.

За даними Консалтингової групи А-95, на початку березня ситуація на основних напрямках постачань дизельного пального залишається незмінною. Польські й балтійські компанії змушені скорочувати обсяги реалізації через логістичні перепони, створені фермерами. У трейдерів на півдні в умовах низького попиту на українському ринку продажі також не зростають.

На початку березня премії на автомобільні партії дизпального, що пропонується зі східних терміналів Польщі, не змінилися й становлять $75–85/т до котирувань CIF. Цього місяця зросла собівартість танкерних партій продукту, що надходить у порти Польщі, через недостатні обсяги пропозиції в Балтійському морі. Та це поки що не позначилося на цінах.

«Підіймати націнки для українського ринку в поточних умовах немає сенсу, оскільки продажі впадуть ще більше», – зазначає польський трейдер.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло