Танкери з російською нафтою виявилися заблокованими в морі через нові санкції США проти Ірану

Танкери з російською нафтою виявилися заблокованими в морі через нові санкції США проти Ірану

Танкери Anthea, Elsa, Hebe і Baxter дрейфують в морі, оскільки порти відмовляють їм у вході

This text is also available in English
Танкери з російською нафтою виявилися заблокованими в морі через нові санкції США проти Ірану
фото Shutterstock

Російська нафта і нафтопродукти опинилися в пастці на борту чотирьох танкерів, після того, як США минулого тижня ввели нові санкції, пов'язані з Іраном.

Джерело. Про це пише Reuters з посиланням на дані LSEG.

Москва та Тегеран зміцнюють співпрацю в умовах посилення західних санкцій, тоді як Захід намагається закрити лазівки для їхнього обходу та обмежити доходи обох країн.

4 квітня США запровадили пакет санкцій, куди внесено судноплавну компанію Oceanlink Maritime DMCC, яку запідозрили у доставці іранських військових товарів.

Америка використовує фінансові санкції, щоб ізолювати Іран та позбавити його можливості фінансувати свої довірені компанії та підтримувати війну росії в Україні, заявило міністерство фінансів США.

До списку суден, що підпали під санкції, входять три танкери, які прийняли на борт російські нафтопродукти в лютому-березні, й танкер із нафтою.

Танкер класу VLCC (very large crude carrier) Anthea був завантажений російською нафтою в Лаконській затоці недалеко від Греції «борт-у-борт» (ship-to-ship, STS) з двох суден наприкінці березня і з початку квітня стоїть на якорі Суецькому каналі на його борту знаходиться близько 200 000 тонн нафти Urals, за даними LSEG.

Ще одне судно, яке підпало під санкції, – Elsa – прийняло на борт близько 100 000 тонн мазуту в березні на рейдовій стоянці біля грецького порту Каламата, паливо для перевалки на Каламаті було завантажено на два танкери в балтійських портах Санкт-Петербург і Усть-Луга.

З 2021 року на танкері Elsa було перевезено понад 9 млн барелів іранської нафти або мазуту до ОАЕ, Сінгапуру та Китаю, за оцінкою Клер Юнгман, керівника апарату американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran, яка відстежує рух танкерів, пов'язаних з Іраном.

Дані LSEG показують, що з початку квітня судно знаходиться поблизу Сінгапуру.

Інший танкер – Hebe – був завантажений у березні мазутом обсягом близько 100 000 тонн у портах Санкт-Петербург і Усть-Луга. Танкер слідує у бік Суецького каналу, але кінцевий пункт призначення невідомий.

Ще один танкер, що підпав під санкції, – Baxter з нафтою з чорноморського порту Новоросійськ прямував до Індії, проте з 5 квітня дрейфує в Аравійському морі, за даними LSEG.

Ці судна стикаються із серйозними перешкодами через вторинні санкції.

«Порти по всьому світу, швидше за все, відмовлять їм у вході, щоб уникнути наслідків порушення цих санкцій», – зазначила Юнгман.

Бекграунд. Між тим повідомлялося, що незважаючи на санкції, понад 20 нових операторів танкерів долучилися до перевезень російської нафти в березні.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло