Українські громади навчаються клієнтоорієнтованому підходу в наданні соціальних послуг
Як стартувала чергова навчальна програма U-LEAD

90 представників органів місцевого самоврядування від 45 громад розпочали навчання, як надавати соціальні послуги з орієнтиром на клієнта.
2 квітня розпочалася 6-тижнева навчальна програма «Кроки для спеціалістів. Організація надання соціальних послуг у територіальній громаді», повідомила Програма «U-LEAD з Європою».
Програма складається з п’яти семінарів, трьох тренінгів та навчального візиту, під час якого учасники ознайомляться з позитивними практиками організації надання соціальних послуг у громадах.
«Впродовж шести тижнів навчальних заходів, розроблених спеціально для відповідальних за організацію та надання соціальних послуг у громаді, учасники підвищать професійний рівень, дізнаються про алгоритми налагодження системної діяльності в цій сфері, опанують методики та інструменти щодо усунення конфліктних ситуацій при наданні соціальних послуг», – поінформував керівник робочої групи з питань соціального захисту, радник регіонального офісу «U-LEAD з Європою» у Житомирській області Валерій Мікуліч.
На першому заході, який провели експертки U-LEAD Ірина Замисна та Наталія Кузяк, йшлося про клієнтоорієнтованість у наданні соціальних послуг і про те, які алгоритми та техніки можна використовувати для формування клієнтоорієнтованої системи надання соціальних послуг.
«Клієнтоорієнтованість стосується ринку всіх послуг, і соціальні послуги не є виключенням. Основна мета впровадження такого підходу – вивчення людей, їхніх потреб. Основними нашими клієнтами є мешканці, для яких маємо підвищити добробут, рівень життя у громаді», – наголосила Наталія Кузяк.
Експертка ознайомила учасників із принципами клієнтоорієнтованості. Зокрема, йшлося про вислуховування та розуміння потреб клієнтів, розуміння їхніх прав, виконання необхідних кроків для поліпшення послуг, проактивну взаємодію, спілкування у спосіб, що відповідає потребам, розвиток навичок для надання допомоги тощо.
Серед рекомендацій для організації соціальних послуг за новими стандартами: проведення оцінки потреб громади у сфері соціального захисту населення; розробка правил І стандартів політики надання таких послуг; забезпечення комунікації з мешканцями громади погляду клієнтоорієнтованого підходу та налагодження каналів комунікації.
Нагадаємо: Програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою» спільно фінансується ЄС та його державами-членами Німеччиною, Польщею, Данією та Словенією для підтримки України на її шляху до зміцнення місцевого самоврядування. U-LEAD сприяє прозорому, підзвітному та багаторівневому управлінню в Україні, яке відповідає на потреби громадян і розширює можливості громад. З цією метою Програма реалізовує велику низку навчальних заходів, які посилюють спроможності територіальних громад у різноманітних сферах.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].