Українські громади навчаються клієнтоорієнтованому підходу в наданні соціальних послуг
U-LEAD з Європою

Українські громади навчаються клієнтоорієнтованому підходу в наданні соціальних послуг

Як стартувала чергова навчальна програма U-LEAD

Українські громади навчаються клієнтоорієнтованому підходу в наданні соціальних послуг

90 представників органів місцевого самоврядування від 45 громад розпочали навчання, як надавати соціальні послуги з орієнтиром на клієнта.

2 квітня розпочалася 6-тижнева навчальна програма «Кроки для спеціалістів. Організація надання соціальних послуг у територіальній громаді», повідомила Програма «U-LEAD з Європою».

Програма складається з п’яти семінарів, трьох тренінгів та навчального візиту, під час якого учасники ознайомляться з позитивними практиками організації надання соціальних послуг у громадах.

«Впродовж шести тижнів навчальних заходів, розроблених спеціально для відповідальних за організацію та надання соціальних послуг у громаді, учасники підвищать професійний рівень, дізнаються про алгоритми налагодження системної діяльності в цій сфері, опанують методики та інструменти щодо усунення конфліктних ситуацій при наданні соціальних послуг», – поінформував керівник робочої групи з питань соціального захисту, радник регіонального офісу «U-LEAD з Європою» у Житомирській області Валерій Мікуліч.

На першому заході, який провели експертки U-LEAD Ірина Замисна та Наталія Кузяк, йшлося про клієнтоорієнтованість у наданні соціальних послуг і про те, які алгоритми та техніки можна використовувати для формування клієнтоорієнтованої системи надання соціальних послуг.

«Клієнтоорієнтованість стосується ринку всіх послуг, і соціальні послуги не є виключенням. Основна мета впровадження такого підходу – вивчення людей, їхніх потреб. Основними нашими клієнтами є мешканці, для яких маємо підвищити добробут, рівень життя у громаді», – наголосила Наталія Кузяк.

Експертка ознайомила учасників із принципами клієнтоорієнтованості. Зокрема, йшлося про вислуховування та розуміння потреб клієнтів, розуміння їхніх прав, виконання необхідних кроків для поліпшення послуг, проактивну взаємодію, спілкування у спосіб, що відповідає потребам, розвиток навичок для надання допомоги тощо.

Серед рекомендацій для організації соціальних послуг за новими стандартами: проведення оцінки потреб громади у сфері соціального захисту населення; розробка правил І стандартів політики надання таких послуг; забезпечення комунікації з мешканцями громади погляду клієнтоорієнтованого підходу та налагодження каналів комунікації.

Нагадаємо: Програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою» спільно фінансується ЄС та його державами-членами Німеччиною, Польщею, Данією та Словенією для підтримки України на її шляху до зміцнення місцевого самоврядування. U-LEAD сприяє прозорому, підзвітному та багаторівневому управлінню в Україні, яке відповідає на потреби громадян і розширює можливості громад. З цією метою Програма реалізовує велику низку навчальних заходів, які посилюють спроможності територіальних громад у різноманітних сферах.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло