Опитування: телеграм-канали — найпопулярніші в Україні джерела інформації про війну

Опитування: телеграм-канали — найпопулярніші в Україні джерела інформації про війну

Єдиний телемарафон сильно здав позиції

Опитування: телеграм-канали — найпопулярніші в Україні джерела інформації про війну
https://dif.org.ua/

Опитування українців про те, де вони отримують інформацію про події війни, показало, що найпопулярнішим джерелом новин є українські телеграм-канали.

При цьому телемарафон «Єдині новини», як зазначають автори опитування, сильно здав позиції і втрачає довіру (телемарафон був запущено 24 лютого 2022 року для інформування населення України про ситуацію в країні у зв'язку з російським вторгненням).

Найбільш популярні джерела інформації про війну:

Українські телеграм-канали – 53% опитаних.

Родичі, друзі, знайомі – 42%

YouTube – 40%

Телемарафон «Єдині новини» – 37%

Інтернет-сайти – 27%

Facebook – 24%

Супутникове телебачення – 11%

Радіо – 10%

Російські телеграм-канали – 1%

Опитування проведено фондом «Демократичні ініціативи» та Центром Разумкова з 21 по 27 березня 2024 року серед 2020 респондентів. Опитування проводилося на територіях, які контролює уряд України, на яких не ведуться бойові дії.

Як зазначають автори дослідження, телеграм-канали найпопулярніші серед молодих українців, тоді як популярність телемарафону зростає з віком респондентів.

“Найпопулярніші (73%) ці джерела серед наймолодших (до 30 років), причому в цій групі Телеграм має дуже великий відрив від усіх інших джерел. Зі збільшенням віку популярність Телеграм-каналів поступово знижується, і серед найстарших респондентів ними користується лише обмежена кількість (26%). (...) Орієнтація на телемарафон «Єдині новини» має чіткий віковий зв’язок:  наймолодші респонденти дуже рідко користуються цим джерелом, але зі збільшенням віку його популярність зростає, так що в найстаршій віковій групі воно стає домінуючим (ним користуються 64% цієї групи)”, – йдеться в дослідженні.

Бекграунд. Як повідомлялося, телемарафон «Єдині новини» можуть закрити, якщо канали не продемонструють зміни. Це станеться, якщо марафон не поверне довіру суспільства.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло