Індійський мільярдер Адані купує конкурента в угоді вартістю $1,25 млрд

Індійський мільярдер Адані купує конкурента в угоді вартістю $1,25 млрд

Очікується, що ця угода допоможе збільшити його частку на південному ринку цементу Індії приблизно на 8%

Індійський мільярдер Адані купує конкурента в угоді вартістю $1,25 млрд

Ambuja Cements, яку підтримує індійський мільярдер Адані, у четвер викупила меншого конкурента, компанію Penna Cement Industries, за 104,22 млрд рупій ($1,25 млрд), збільшивши свою присутність в південному регіоні Індії.

Про це пише Reuters.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Угода відбулася майже через рік після того, як конгломерат через Ambuja купив контрольний пакет акцій обтяженої боргами Sanghi Industries, щоб збільшити свою присутність на ринку цементу в країні та конкурувати з лідером ринку UltraTech Cement.

Зазначається, що купівля Penna Cement допоможе збільшити частку Adani на південному ринку цементу Індії приблизно на 8%, причому угода відбулася за кілька місяців після того, як UltraTech зміцнила свої позиції в регіоні, купивши цементні активи Kesoram's.

«Придбання Penna є дуже сприятливим для Ambuja, оскільки заводи Adani в південному регіоні до цього не мали рівних до UltraTech. Цей регіон є ключовим для Adani, щоб збільшити свою частку на загальноіндійському ринку та зменшити відрив UltraTech від лідера по всій країні», – сказав Ашутош Мурарка, аналітик Choice Broking.

Індійські виробники цементу шукають шляхи, включно з укладанням угод, для нарощування виробництва й задоволення попиту на будівельний матеріал на тлі позитивної динаміки житлового будівництва та значних державних витрат на інфраструктуру.

Ambuja профінансує викуп Penna за рахунок внутрішніх накопичень. Угода надасть Ambuja доступ до потужностей Penna у штатах Андхра-Прадеш і Телангана, а також до об'єктів незавершеного будівництва в Раджастхані.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що Adani Group провела свій перший публічний продаж облігацій на суму $409 млн, що є ще однією ознакою того, що індійський конгломерат відновив довіру інвесторів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло