«Кернел» продав одне з трьох власних вантажних суден

«Кернел» продав одне з трьох власних вантажних суден

Продаж обумовлений поліпшенням можливостей експорту через глибоководні порти України

«Кернел» продав одне з трьох власних вантажних суден
Фото: Facebook/Kernel

Агропромислова група «Кернел» зменшила чисельність власного вантажного флоту до двох суден, продавши балкер Eneida у квітні 2024 року. Відповідну інформацію містить звіт компанії за 2024 фінансовий рік (липень 2023 року – червень 2024 року).

«У квітні 2024 року, на тлі поліпшення ринкового клімату в Україні та стабілізації глибоководного експорту, ми вирішили продати один із наших балкерів Eneida через зменшення його значущості в наших експортних операціях. Отримана грошова компенсація становила $7,4 млн», – йдеться у звіті.

Раніше група поінформувала, що розширила власний вантажний флот до трьох суден, придбавши балкер вантажопідйомністю 50 000 тонн у грудні минулого року. Нині компанія уточнила, що цим судном став балкер Rotterdam Pearl V, вартість його придбання становить $15,7 млн.

«Кернел» розпочав формувати власний флот вантажних суден у 2023 фінансовому році (липень 2022 року – червень 2023 року). Тоді компанія стала власником балкера Eneida дедвейтом 45 500 тонн і танкера Mavka дедвейтом 13 500 тонн, які планувалося залучити до перевезень зерна й соняшникової олії. Згодом компанія анонсувала розширення власного флоту.

Як заявляє «Кернел», оперування власними суднами дозволяє оптимізувати експортну логістику. «Контролюючи весь ланцюг створення вартості – від елеваторів до залізничних вагонів, портових терміналів і суден, «Кернел» підвищує ефективність і знижує витрати на експортну логістику», – йдеться у звіті.

Власний флот групи у 2024 фінансовому році транспортував 694 тис. тонн вантажів, у тому числі – 475 тис. тонн зернових і 219 тис. тонн олії. Власні судна обслуговували постачання до країн Чорноморського та Середземноморського регіонів.

Бекграунд. Орендоване цього року українською промисловою групою «Інтерпайп» вантажне судно почало обслуговувати два експортні напрямки компанії з Одеського морського порту – до болгарської Варни та грузинського Поті.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло