Porsche втратила третину прибутку в 2024 році
Автовиробник пояснює збитки збільшенням витрат і падінням попиту в Китаї

Компанія Porsche пояснює скорочення прибутку на 30,4% зростанням витрат і падінням попиту на люксові авто в Китаї. Автовиробник планує залишити дивіденди за 2024 рік на рівні минулого року попри труднощі.
Про це повідомляє Reuters.
Продажі в Китаї знизилися на 28% у 2024 році. Через низький попит на електромобілі компанії, виробник планує витратити 800 млн євро на нові двигуни внутрішнього згоряння та гібридні моделі. Reuters зазначає, що компанія зараз скорочує штат майже на 4000 співробітників і планує подальші звільнення.
Продажі Porsche торік впали на 3%. Компанія очікує ще нижчих продажів цього року, оскільки знецінення останніх інвестицій зменшить маржу до 10–12%. Журналісти зазначають, що середньострокова цільова рентабельність компанії впала з 17–19% до 15–17%.
Reuters повідомляє, що розрахунки проведені без урахувань можливих нових мит США. Штати – найбільший ринок для компанії Porsche в одній країні.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що в Україні знизився попит на китайські автомобілі. У лютому 2025 року українці придбали на 35% менше авто, ніж у лютому 2024 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].