Трамп оголосив митну війну іноземним фільмам – Reuters

Трамп оголосив митну війну іноземним фільмам – Reuters

Аналітики заявили, що акції медіаринку США падають

Трамп оголосив митну війну іноземним фільмам – Reuters
Фото: Getty Images

Акції американських медіакомпаній впали після того, як Дональд Трамп оголосив про плани запровадити 100% мито на всі фільми, зняті за межами США.

Про це повідомляє агентство Reuters.

У агентстві зазначили, що оголошення Трампа було малозмістовним: він не уточнив, чи стосуватимуться мита стримінгових платформ або кінотеатрів, а також – за яким принципом розраховуватимуться мита: від витрат на виробництво чи касових зборів.

«Найбільше ризикує Netflix, адже значну частину контенту компанія створює за кордоном для міжнародної аудиторії», – прокоментували аналітики.

Акції стримінгового сервісу, за даними агентства, впали на 4,9% на попередніх торгах.

За нею послідували й інші медіакомпанії: Disney втратила до 2,7%, Warner Bros Discovery і власник Universal – Comcast – до 2,7%. Акції мереж кінотеатрів впали на 3,5% та 5,9% відповідно. AMC Entertainment знизилася на 0,4%.

У Reuters наголосили, що хоча Лос-Анджелес є історичним центром кіноіндустрії, за останні роки студії все частіше переносять зйомки до Великої Британії, Канади та Австралії через податкові пільги й дешевшу робочу силу.

Більшість цьогорічних номінантів на «Оскар» у категорії «Найкращий фільм» були зняті не в США. А згідно з опитуванням серед керівників студій щодо місць для зйомок у 2025–2026 роках, п’ять найпопулярніших варіантів – усі за межами США.

Аналітики стверджують, що примусове повернення виробництва до Америки, ймовірно, збільшить бюджети фільмів і зруйнує налагоджений глобальний ланцюг виробництва – наприклад, зйомки в Європі, постпродакшн у Канаді, а візуальні ефекти – у Південно-Східній Азії.

За даними Асоціації кінокомпаній США, у 2023 році американський кінематограф приніс $22,6 млрд експортної виручки та профіцит у $15,3 млрд.

Зростання витрат або мита, на думку експертів, лише погіршить ситуацію в індустрії, яка наразі страждає через масовий відтік глядачів із кабельного телебачення на стримінг.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що в США більше не буде китайських товарів з Temu. Тепер компанія планує продавати американцям лише товари місцевих продавців.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло