За пів року бізнес оштрафували майже на 200 000 грн за порушення вимог до реклами алкоголю
117 000 грн уже сплачено до держбюджету
Протягом І кварталу 2025 року Держпродспоживслужба виявила численні порушення законодавства у сфері реклами алкогольних напоїв.
Про це повідомила пресслужба установи.
За результатами проведених перевірок суб’єктам господарювання винесено штрафні санкції на загальну суму понад 192 000 грн, з яких 117 000 грн уже сплачено до державного бюджету.
У Держпродспоживслужбі нагадали, що в Україні заборонено:
- зовнішню рекламу алкоголю, зокрема білборди, лайтбокси тощо;
- трансляцію реклами на телебаченні та радіо в період з 6:00 до 23:00;
- орієнтацію реклами на неповнолітніх, використання дитячих персонажів, образів молодіжної культури або популяризацію вживання алкоголю серед молоді;
- рекламу алкоголю в друкованих медіа, окрім спеціалізованих профільних видань;
- стимулювання до вживання зображення вживання напоїв як елементу успіху, популярності або привабливості.
«Порушення вимог рекламного законодавства не лише тягне за собою фінансові санкції, а й може завдати суттєвої шкоди діловій репутації суб’єкта господарювання. В умовах високої конкуренції такі наслідки особливо небезпечні для сталого розвитку бізнесу», – зазначив заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що Держпродспоживслужба оштрафувала дистриб'юторів майже на 2 млн грн за завищення націнки на ліки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].