За пів року бізнес оштрафували майже на 200 000 грн за порушення вимог до реклами алкоголю

За пів року бізнес оштрафували майже на 200 000 грн за порушення вимог до реклами алкоголю

117 000 грн уже сплачено до держбюджету

Протягом І кварталу 2025 року Держпродспоживслужба виявила численні порушення законодавства у сфері реклами алкогольних напоїв. 

Про це повідомила пресслужба установи.

За результатами проведених перевірок суб’єктам господарювання винесено штрафні санкції на загальну суму понад 192 000 грн, з яких 117 000 грн уже сплачено до державного бюджету.

У Держпродспоживслужбі нагадали, що в Україні заборонено: 

  • зовнішню рекламу алкоголю, зокрема білборди, лайтбокси тощо;
  • трансляцію реклами на телебаченні та радіо в період з 6:00 до 23:00;
  • орієнтацію реклами на неповнолітніх, використання дитячих персонажів, образів молодіжної культури або популяризацію вживання алкоголю серед молоді;
  • рекламу алкоголю в друкованих медіа, окрім спеціалізованих профільних видань;
  • стимулювання до вживання зображення вживання напоїв як елементу успіху, популярності або привабливості.

«Порушення вимог рекламного законодавства не лише тягне за собою фінансові санкції, а й може завдати суттєвої шкоди діловій репутації суб’єкта господарювання. В умовах високої конкуренції такі наслідки особливо небезпечні для сталого розвитку бізнесу», – зазначив заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що Держпродспоживслужба оштрафувала дистриб'юторів майже на 2 млн грн за завищення націнки на ліки.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло