Tesla готує оновлення візуалізації Autopilot та FSD на базі Unreal Engine

Tesla готує оновлення візуалізації Autopilot та FSD на базі Unreal Engine

Перехід на ігровий рушій світового рівня обіцяє значно деталізовані графічні відображення в майбутніх оновленнях

Tesla готує оновлення візуалізації Autopilot та FSD на базі Unreal Engine
Фото: Gettyimages

У нових збірках прошивки Tesla виявили приховану технічну зміну, яка свідчить про підготовку до масштабного оновлення системи візуалізації Autopilot та FSD.

Про це повідомляє Not a Tesla App.

Як повідомив відомий дослідник Tesla Greentheonly, компанія поступово відмовляється від нинішнього рушія Godot на користь Unreal Engine – одного з найпотужніших і найпопулярніших рушіїв у світовій ігровій індустрії. Наразі функція ще не активована, однак її підтримка вже інтегрована у прошивку моделей S та X із мультимедійним блоком MCU 3 (AMD). Перехід на Unreal Engine відкриє можливість значно підвищити деталізацію та реалістичність відображень на екрані автомобіля.

Дотепер Tesla використовувала Godot Engine – легкий і відкритий рушій, який ефективно обробляє прості, але функціональні 3D-моделі та об’єкти. Unreal Engine своєю чергою відомий високою якістю графіки та здатністю створювати фотореалістичні візуальні середовища, які використовуються в сучасних AAA-іграх. Хоча він вимагає більше ресурсів, такий крок вказує, що компанія планує серйозно модернізувати графічні можливості систем Autopilot і FSD.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Tesla закриває проєкт Dojo та втрачає його керівника. Ілон Маск згортає багаторічну розробку власного суперкомп’ютера для автопілота, роблячи ставку на партнерів Nvidia, AMD та Samsung.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло