Atlassian купує The Browser Company для створення «робочого браузера»
Dia має стати інструментом, оптимізованим для SaaS, ШІ та безпеки корпоративних користувачів

Компанія Atlassian оголосила про укладення угоди з The Browser Company of New York, розробниками браузерів Dia та Arc.
Про це повідомляє компанія.
Мета придбання – створити браузер нового покоління, спеціально орієнтований на потреби офісних працівників і команд. У компанії наголошують, що сучасні браузери проєктувалися для перегляду контенту, а не для роботи, тоді як більшість завдань у бізнес-середовищі відбувається саме у вебсередовищі. Atlassian планує перетворити Dia на «браузер для роботи», який допомагатиме виконувати завдання, а не просто накопичувати вкладки.
Згідно з баченням компанії, Dia отримає:
- оптимізацію для SaaS-додатків, якими користуються щодня;
- інтегровані AI-інструменти та персональну робочу пам’ять, що дозволятимуть поєднувати вкладки, застосунки та завдання;
- посилені функції безпеки та адміністрування, орієнтовані на корпоративні середовища, де 85% робочих процесів проходять у браузері, але лише близько 10% компаній користуються захищеними рішеннями.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що DeepL виходить за межі перекладу та запускає власного AI-агента. Німецький стартап розширює фокус на бізнес-рішення, конкуруючи з OpenAI, Microsoft та Anthropic.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].