Porsche скорочує продажі через спад попиту в Китаї
Німецький виробник спортивних авто повідомив про 6% зниження глобальних поставок за дев’ять місяців

Німецький виробник розкішних спортивних автомобілів Porsche заявив, що його глобальні продажі за перші дев’ять місяців 2025 року зменшилися, головним чином через ускладнення ринкової ситуації та жорстку конкуренцію.
Про це повідомляє Reuters.
Найбільше постраждав китайський ринок, де поставки впали на 26%. З липня по вересень компанія поставила близько 70 836 автомобілів, що на 6% менше, ніж за аналогічний період минулого року. Залом із січня по вересень Porsche доставила 212 509 авто по всьому світу. У Північній Америці, яка залишається найбільшим ринком компанії, продажі навпаки зросли – приблизно на 4,7%.
Представник правління Matthias Becker, який відповідає за продажі та маркетинг, зазначив, що ринкові умови залишатимуться складними і надалі, зважаючи на тиск у ключових регіонах і зміну споживчих трендів. У вересні компанія переглянула прогноз на рік, зменшивши очікування через послаблення попиту, труднощі на китайському ринку та підвищення тарифів у США.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що українці подвоїли купівлю електромобілів у вересні. Продажі BEV зросли на 114% – лідерами стали Volkswagen ID.Unyx та Tesla Model Y.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].