Рютте висміяв російський флот через «зламаний підводний човен» у Ла-Манші
Зараз у Середземному морі практично не залишилося російської військово-морської присутності, заявив генсек НАТО

Генеральний секретар НАТО Марк Рютте висміяв російську сторону через несправний підводний човен, виявлений біля берегів Європи. Виступаючи у Словенії, він заявив, що військово-морська присутність москви в Середземному морі зійшла нанівець – від неї залишилася лише одна «зламана» субмарина.
Про це повідомляє Euronews.
«Зараз, по суті, у Середземному морі практично не залишилося російської військово-морської присутності. Тільки самотній зламаний російський підводний човен, кульгаючи, повертається додому з патрулювання. Як це відрізняється від роману Тома Кленсі 1984 року «Полювання за Червоним Жовтнем». Сьогодні це більше схоже на полювання на найближчого механіка», – сказав Рютте.
Інцидент із підводним човном стався 9 жовтня біля узбережжя французького регіону Бретань. Як повідомили в Морському командуванні НАТО, субмарина «Новороссийск», здатна нести крилаті ракети та ядерну зброю, піднялася на поверхню, після чого була взята під нагляд військово-морських сил Альянсу.
«Новороссийск» – дизель-електричний підводний човен проєкту 636.3, озброєний крилатими ракетами великої дальності «Калібр».
За даними NL Times, причиною спливу міг стати витік палива, що стався під час бойового чергування човна в Середземному морі. «Новороссийск» не зміг зайти в порти Чорного моря або Сирії і попрямував до однієї з ремонтних баз у Північному або Балтійському морях.
Телеграм-канал «ВЧК-ОГПУ» з посиланням на джерело стверджує, що несправність на борту виникла ще наприкінці вересня. Внаслідок пошкодження паливної системи дизельне паливо почало надходити у трюм, а екіпаж не зміг усунути поломку самотужки. За даними каналу, через загрозу вибуху підводний човен був змушений спливти і почати скидання палива прямо в море.
Бекграунд. У Чорноморському флоті рф відкинули версії про поломку та екстрене спливання. У пресслужбі флоту заявили, що екіпаж здійснює «плановий міжфлотський перехід» після виконання завдань у Середземному морі, а прохід Ла-Маншем здійснюється у надводному положенні відповідно до міжнародних правил.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].