Netflix робить ставку на штучний інтелект: компанія інтегрує generative AI у всі напрями роботи
Стрімінговий гігант розширює використання штучного інтелекту — від рекомендацій і реклами до створення контенту, запевняючи, що технологія не замінить людську креативність

Компанія Netflix оголосила, що повністю зосереджується на впровадженні генеративного штучного інтелекту у своїй платформі.
Про це повідомляє CNBC.
Про це йдеться у квартальному звіті компанії, де підкреслюється, що AI є одним із ключових напрямів розвитку найбільшого у світі стрімінгового сервісу. У звіті зазначено, що технології машинного навчання та штучного інтелекту вже роками лежать в основі рекомендацій Netflix, а також використовуються у виробничих і промоційних процесах.
Тепер компанія бачить у генеративному AI «значну можливість» для подальшого вдосконалення сервісу – від персоналізації контенту та реклами до оптимізації створення фільмів і серіалів. Netflix повідомила, що розробляє набір AI-інструментів для творців контенту, які мають допомогти авторам швидше реалізовувати свої ідеї та створювати більш виразні проєкти.
Серед прикладів – фільм Happy Gilmore 2, де за допомогою AI «омолоджували» персонажів, а також серіал Billionaires’ Bunker, у якому технології використовувалися на етапі препродакшну для візуалізації костюмів і декорацій. Попри це, у медіаіндустрії зберігається скептицизм. Нові студії, як-от Particle6, що планують створювати та монетизувати AI-згенерованих акторів, вже стикаються з критикою та протестами, зокрема з боку профспілки SAG-AFTRA.
Цей союз акторів торік очолив більше ніж 100-денний страйк у Голлівуді, що завершився угодою про захист виконавців від неконтрольованого використання ШІ. На тлі таких суперечок Netflix оголосила про впровадження нових етичних настанов щодо використання AI у виробництві контенту, щоб забезпечити відповідальне застосування технологій у творчому процесі.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що OpenAI обмежує створення дипфейків у Sora – образи знаменитостей тепер під захистом. Після скарг акторів і родин відомих митців компанія запровадила нові правила, що забороняють використання голосу чи облич без офіційного дозволу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].