Онлайн-ритейлери заробили на «чорній п'ятниці» на третину більше ніж торік – дослідження

Онлайн-ритейлери заробили на «чорній п'ятниці» на третину більше ніж торік – дослідження

Найчастіше українці купували побутову техніку, електронні гаджети та ювелірні прикраси

Онлайн-ритейлери заробили на «чорній п'ятниці» на третину більше ніж торік – дослідження
Фото: depositphotos

Чорна п'ятниця в листопаді 2025 року значно активізувала діяльність українського онлайн-ритейлу: відвідуваність інтернет-магазинів збільшилася на 42%. Цьогоріч бренди намагалися вирізнитися та влаштовували розпродажі на «руду», «рожеву» чи навіть «жовту» пʼятниці.

Про це йдеться в дослідженні eSputnik та Promodo.

Піковими стали п’ятниця та понеділок напередодні. Кількість замовлень протягом тижня розпродажів зросла на 25%. Онлайн-ритейлери отримали на 33% більше доходу у доларах, ніж у 2024 році. Водночас, середній чек додав лише 7% – тобто українці купували частіше, але не набагато дорожче.

Найбільше зростання доходів зафіксували в категоріях електроніки (+37%), ювелірних виробів (+32%) та продуктів і алкоголю (+30%). Зоотовари не увійшли до трійки, але показали +25% дохідності.

Платний трафік залишається найефективнішим каналом залучення аудиторії, проте цьогоріч його частка в доході дещо зменшилася, натомість виріс Direct-трафік, що підкреслює вплив упізнаваності бренду в пікові періоди.

Частка мобільних транзакцій у листопаді зросла з 75% до 78%, у порівнянні з минулим роком. Але в пікові дні розпродажів – знижувалася: до 75% у Чорну п'ятницю та 77% у Кіберпонеділок. На вихідних мобільний трафік сягав 83%.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що онлайн-магазини електроніки – лідери за трафіком і прямими конверсіями з ChatGPT. З початку року кількість сесій зросла на 583%. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло