Онлайн-ритейлери заробили на «чорній п'ятниці» на третину більше ніж торік – дослідження
Найчастіше українці купували побутову техніку, електронні гаджети та ювелірні прикраси
Чорна п'ятниця в листопаді 2025 року значно активізувала діяльність українського онлайн-ритейлу: відвідуваність інтернет-магазинів збільшилася на 42%. Цьогоріч бренди намагалися вирізнитися та влаштовували розпродажі на «руду», «рожеву» чи навіть «жовту» пʼятниці.
Про це йдеться в дослідженні eSputnik та Promodo.
Піковими стали п’ятниця та понеділок напередодні. Кількість замовлень протягом тижня розпродажів зросла на 25%. Онлайн-ритейлери отримали на 33% більше доходу у доларах, ніж у 2024 році. Водночас, середній чек додав лише 7% – тобто українці купували частіше, але не набагато дорожче.
Найбільше зростання доходів зафіксували в категоріях електроніки (+37%), ювелірних виробів (+32%) та продуктів і алкоголю (+30%). Зоотовари не увійшли до трійки, але показали +25% дохідності.
Платний трафік залишається найефективнішим каналом залучення аудиторії, проте цьогоріч його частка в доході дещо зменшилася, натомість виріс Direct-трафік, що підкреслює вплив упізнаваності бренду в пікові періоди.
Частка мобільних транзакцій у листопаді зросла з 75% до 78%, у порівнянні з минулим роком. Але в пікові дні розпродажів – знижувалася: до 75% у Чорну п'ятницю та 77% у Кіберпонеділок. На вихідних мобільний трафік сягав 83%.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що онлайн-магазини електроніки – лідери за трафіком і прямими конверсіями з ChatGPT. З початку року кількість сесій зросла на 583%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].














