Discuss Discuss
Рушійна сила бізнесу: про цифрові технології маркетингу для прискорення

Рушійна сила бізнесу: про цифрові технології маркетингу для прискорення

Як тримати бажання клієнта у фокусі

Этот материал также доступен на русском
Рушійна сила бізнесу: про цифрові технології маркетингу для прискорення
Фото: pixabay

Цифровий маркетинг вже давно став корисним інструментом для зростання бізнесу. Технологічна складова Digital здатна істотно впливати на бренд чи продукт, системно збільшувати продажі або залучати нових клієнтів. Але головною цінністю цифрових технологій для бізнесу є його здатність прискорювати комунікацію, процеси, швидко та відносно дешево тестувати гіпотези. Це все про швидкість, яка в сучасному світі невизначеності може стати визначальною для сталого розвитку бізнесу.

Своїм баченням, як сьогодні цифрові технології маркетингу здатні прискорювати розвиток бізнесу або брендів, поділився з Mind СЕО Skykillers, резидент Reactor.ua Юрій Качкарда

Що потрібно розуміти про клієнта?

Неважливо, яку digital-технологію ви плануєте застосовувати. Фокус на клієнті повинен залишатися в центрі уваги протягом всього проєкту, адаптації воронки продажів або розбудови бренду. 

Проте важливо розрізняти в цифровому середовищі трафік та цільові дії. Споживачі контенту чи візити на сайт – це трафік. Клієнт чи потенційний клієнт – це той, хто не обов’язково купує товар прямо у вас на сайті, а й той, хто показує свою зацікавленість (тобто робить цільову дію), наприклад коментарем до вашого посту в соціальних мережах.

Ваше головне завдання – залучати якомога більше трафіку та конвертувати його у клієнтів. Знайти спосіб безперервного аналізу ваших наявних і нових клієнтів.

Як забезпечити постійний аналіз даних?

Враховуючи той факт, що в Digital можна все виміряти, наскрізна аналітика даних має стати визначальною, адже  ідеального налаштування та експертизи в Google Analytcis вже недостатньо. Навіть якщо ви не продаєте ваші товари чи послуги напряму в Digital (е-комерс), наскрізна аналітика даних має стати головним пріоритетом для кількісної аналітики. Остання дозволить максимально точно оцінити зворотні інвестиції в цифрове просування.

Розпочніть системну роботу з інноваціями просто зараз!
Вирішуйте технологічні запити разом із Платформою відкритих інновацій REACTOR.UA.
Пройдіть менторську програму для бізнесу RE:START – ваше вікно у світ інновацій.

Клієнти купують ваші товари чи послуги для вирішення своїх завдань. І навіть якщо їх рішення має більше емоційний характер, важливість постійного спілкування з вашими клієнтами має стати стандартом для всіх, хто з ним працює.

Найбільш вдалим інструментом для таких досліджень настрою клієнта є інтерв’ю. Для забезпечення  ефективності варто проводити їх особисто. Оскільки через COVID-19 цей процес ускладнено, цифрові технології виходять на перший план як дослідження. Zoom-інтерв’ю і використання сервісів за типом Dixa дозволять  нівелювати людський фактор та допоможуть масштабувати цей процес.

Стрімкий розвиток SAAS-сервісів (soft as a service) дає можливість наживо тестувати та перевіряти гіпотези: щодо профілю клієнтів, інсайтів, видозміни товарів чи послуг. Для цього можна використовувати готові рішення, які переважно можуть бути ще й безкоштовними для тестів та аналізу.

  • Для аналізу клієнтів – опитування через Google-форми.
  • Для тестування товарів та послуг – конструктори створення сайтів за типом Tilda.
  • Для створення контенту в соціальних мережах – сервіс Canva, зокрема.

Це дасть змогу зробити швидко й перевірити ваші гіпотези. Не існує єдиної правильної відповіді, який сервіс найбільш корисний або ефективний.

Головні поради для вибору сервісу:

  • замовляйте тестовий доступ до сервісу та персональну консультацію їх авторів;
  • залучайте всю вашу команду для тестування, визначте часовий проміжок цього тестування;
  • підключайте мінімум ще один сервіс але вибирайте не більше трьох для тесту;
  • дивіться в бік нових продуктів або стартапів, дізнатися про них можливо на producthunt aбо в новинах спеціалізованих медіа на кшталт mashable.com;
  • визначте критерії, за якими ви будете робити свій вибір, у кожного вони будуть свої, але відправні мають бути наступні: вирішення вашого ключового завдання, прийнятність та зручність інтерфейсів, стабільність роботи сервіси, вартість та комерційні умови.

На що впливає контент?

Контент знову очолює рейтинг ефективності для просування та цифрової комунікації. Наразі платне залучення клієнтів стає все дорожчим. З огляду на це варто створювати свою контент-машину всередині компанії. Останнє допоможе оптимізувати інвестиції в платний трафік та залучення нових клієнтів.

Жодна з агенцій чи підрядник не зробить ваш контент найціннішим – вони зможуть допомогти з пакуванням та його виробництвом. А ви повинні навчитися створювати свої власні смисли всередині та не віддавати цю експертизу на аутсорс.

Спочатку – створити та налагодити процес створення тематик та смислів. Далі – знайти спосіб конвертувати його в продажі, адже у вас вже буде наявний трафік.

Продавати в цифровому середовищі потрібно. Проте по іншу сторону екранів – такі самі люди, як і перед полицею в супермаркеті. А їхня природа ірраціональна. Тому фокус тільки на перфоманс чи конверсійні дії в Digital призведе до зменшення знання бренду чи послуги. Потрібно шукати баланс акцентів на іміджеві та конверсійні інструменти. І саме такий баланс допоможе забезпечити наскрізна аналітика.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті