Спілкуємося з клієнтом: як прогріти аудиторію для продажу своїх продуктів
І як гарні історії привертають увагу користувачів
Знайти клієнта – одне з головних завдань продавця, але це тільки один з етапів успішного продажу. Далі необхідно зацікавити покупця зробити вибір саме на вашу користь. Зараз для привернення уваги та підтримання комунікації з клієнтом існує безліч інструментів, якими варто навчитися користуватись. Один із них – сторітелінг. Як цікаво розповідати історії, навіщо це робити і як із ним пов'язаний прогрів аудиторії, розповів Mind СЕО Ed-tech компанії 0-100 Роман Пижик.
Якщо ви загуглите, що таке прогрів, то визначення буде приблизно таким: «це процес побудови відносин із потенційними клієнтами з метою збільшення їх зацікавленості та готовності купити продукт або послугу. Він містить низку етапів, які спрямовані на створення позитивного враження про бренд і продукт, що пропонується».
Читайте також: Бізнес під час кризи: змінюємо підхід до спілкування з клієнтами
Для чого взагалі потрібен прогрів
Збільшення свідомості. Прогрів допомагає краще розкрити людям продукт або бренд перед покупкою. Він натякає потенційним покупцям на те, що саме ця компанія і її послуги можуть розв'язати проблему людини.
Встановлення контакту. Цей процес також може бути каталізатором для потенційних клієнтів зробити перший крок на шляху до покупки (наприклад, заповнення форми, підписка на розсилку тощо).
Інтерес. Через прогрів люди поступово стають більш зацікавленими у продукті або послузі.
Довіра. Прогрів допомагає в розбудові довіри між брендом і клієнтом, спонукає останнього позитивно ставитися до компанії. Це досягається через постинг цінного контенту, відповідей на запитання, а також демонстрації підтримки та соціальних доказів.
Конвертація. Останній етап прогріву – перетворення потенційних клієнтів у фактичних клієнтів. Якщо прогрів був вдалим, люди більш схильні до здійснення покупки чи цільової дії.
Взагалі прогрів є важливим елементом маркетингової стратегії, особливо в онлайн-бізнесі, де змагання за увагу потенційних клієнтів є постійним. Ефективний прогрів дозволяє знизити витрати на залучення нових покупців і збільшити конверсію, тим самим сприяючи зростанню доходу.
Читайте також: Бізнес-ідея: чому кожна компанія має мислити як розважальна
Створюємо якісний прогрів
Перш за все вам варто розібратися в тому, що таке сторітелінг. Це основа будь-якого прогріву. Якщо ви не вмієте його робити, то не зможете результативно прогріти аудиторію. А якщо не зробити цього, продажів буде значно менше.
Сторітелінг – це вміння розбити розповідь про якусь подію на декілька етапів, кожен із яких усе більше заохочуватиме клієнта зробити потрібну нам дію. Він тісно пов’язаний із маркетингом і психологією людини.
Наприклад, візьмемо подію, коли чоловік у блозі хоче розповісти про те, що він тепер – тато. Звісно, він може просто написати «я став татом», однак це не створить навколо цієї події ажиотаж. Щоб зацікавити людей треба розбити подію на декілька сторіс:
- Перша має максимально привернути увагу підписників до ситуації: «Сьогодні ТАКЕ сталося…».
- Продовжуємо тримати інтригу. «У мене шок. Ми прокинулися через це о 5:30».
- Ще більше збуджуємо цікавість читачів: «Ми в лікарні. Я не знаю, що мені робити. Сказали чекати».
- Розповідаємо безпосередньо про подію: «Я став татом».
Читайте також: Підвищення кваліфікації: 8 найкращих українських телеграм-каналів на бізнес-тематику
Якщо ми говоримо про якісні прогріви для бізнесу, то для цього ознайомтеся зі сходинками Ханта. На цьому прикладі ми хотіли показати те, що зацікавити людей можна будь-якою подією. Головне створити навколо цього «екшн», адже люди схильні виявляти цікавість саме до таких речей. А, як відомо, інтерес до продукту – це половина шляху до його покупки.
Автори матеріалів OpenMind, як правило, зовнішні експерти та дописувачі, що готують матеріал на замовлення редакції. Але їхня точка зору може не збігатися з точкою зору редакції Mind.
Водночас редакція несе відповідальність за достовірність та відповідність викладеної думки реальності, зокрема, здійснює факт-чекінг наведених тверджень та первинну перевірку автора.
Mind також ретельно вибирає теми та колонки, що можуть бути опубліковані в розділі OpenMind, та опрацьовує їх згідно зі стандартами редакції.