Іти до «зірок»: як відгуки клієнтів впливають на SEO

Іти до «зірок»: як відгуки клієнтів впливають на SEO

І як збільшити кількість оцінок для сайту

Іти до «зірок»: як відгуки клієнтів впливають на SEO
Фото: https://unsplash.com/

Позитивні відгуки клієнтів – це, безумовно, важливо для створення гарної репутації. До того ж це й можливість привернути увагу до сайту більшої кількості користувачів. Тож експерти радять приділити увагу роботі з відгуками. Як вони впливають на SEO та чи впливають взагалі і чому варто їх нарощувати, розповів Mind CEO Elit-Web Ігор Воловий

Відгуки як фактор ранжування та способи збільшення їхньої кількості

Одразу варто зауважити, що для Google відгуки все ж не є безпосереднім фактором ранжування сайту, а тому пошукова система не враховує їх під час прийняття рішення щодо того, де сайт чи частина контенту мають ранжуватися на сторінках пошукової видачі. Але!

Йти до 	«зірок»: як відгуки клієнтів впливають на SEO

Водночас відгуки можуть опосередковано вплинути на видимість вашого бізнесу в інтернеті й досягати інших важливих цілей. Наприклад, за даними дослідження Spiegel, у товарів із відгуками на 270% вищий коефіцієнт конверсії, ніж у тих, які відгуків не мають. А дослідження Moz підтверджує, що відгуки клієнтів – це важливий фактор саме для локального SEO. Та є і інші переваги збільшення кількості позитивних відгуків.

Завоювання довіри до свого бренду

Відгуки клієнтів – це своєрідна соціальна рекомендація, яка демонструє репутацію і якість продукту або послуги. Люди схильні довіряти думці інших споживачів більше, ніж рекламним слоганам або описам на сайті.

За даними досліджень, 88% користувачів довіряють онлайн-відгукам так само, як і особистим рекомендаціям, а 72% кажуть, що позитивні відгуки збільшують їхню довіру до бренду.

Отже, це допомагає створити хороший імідж компанії, поліпшити лояльність клієнтів і залучити нових.

Підвищення залученості клієнтів

Відгуки – це чудовий спосіб показати своїм клієнтам, що ви цінуєте їхню думку й готові до діалогу. Ви можете використовувати відгуки для отримання зворотного зв’язку про свої продукти або послуги, визначати сильні та слабкі сторони, розв'язувати проблеми та скарги, дякувати за компліменти й заохочувати до подальшого співробітництва.

За даними Power Reviews, 77% самостійно шукають сайти з рейтингами та відгуками. А наявність відгуків на таких сайтах підвищує ймовірність покупки та залученість аудиторії.

Генерування більшої кількості органічного трафіку

Відгуки клієнтів – це, між іншим, ще й потужний інструмент для поліпшення SEO сайту. Вони додають свіжий і унікальний контент, який відповідає запитам і потребам користувачів. А ще містять ключові слова та фрази, які допомагають пошуковим роботам зрозуміти тематику й контекст сайту.

За даними досліджень Brightlocal, відсоток споживачів, які щоденно використовують інтернет для пошуку інформації про місцевий бізнес, відгуків та оглядів інших користувачів, складає близько 34%.

Таким чином вони, проявляючи інтерес, збільшують об’єми трафіку сайтів та допомагають підвищити їхню видимість в пошукових системах, залучити більше органічного трафіку й покращити показники ранжування, хоча й не є безпосередніми його факторами.

Відображення зіркового рейтингу в пошуковій видачі

Відгуки клієнтів – це ще й спосіб виділитися серед конкурентів у пошуковій видачі. Якщо ви використовуєте структуровані дані для своїх відгуків, то можете отримати зірковий рейтинг, який буде показаний поруч із вашим сайтом. За даними LocalLogy, близько 35% користувачів клікають на сайти із зірковим рейтингом, а 56% кажуть, що це впливає на їхнє рішення про покупку. Отже, відгуки клієнтів допомагають привернути увагу потенційних клієнтів, поліпшити CTR (коефіцієнт клікабельності) і конверсію.

Йти до 	«зірок»: як відгуки клієнтів впливають на SEO

Декілька корисних порад із приводу роботи з відгуками

Дуже важливо не просто збирати відгуки, а й правильно використовувати їх як інструмент для поліпшення власного сервісу, розвитку бізнесу та, звісно ж, просування. Тому маємо для вас кілька порад.

Не намагайтеся повністю позбавитися негативних відгуків

Насправді негативні відгуки можуть принести певну користь, якщо ви використаєте їх як можливість поліпшувати власні продукти або послуги, а також продемонструвати свою відкритість і готовність до співпраці. Понад 60% споживачів більше довіряють тим сайтам, які мають як позитивні, так і негативні відгуки. Звісно ж, перших має бути значно більше.

Однак абсолютно «стерильна» картинка без жодного негативного чи бодай нейтрального відгуку лише насторожує. Потенційний клієнт починає думати, що компанія навмисне видаляє весь негатив і накручує собі гарні відгуки. І це дійсно може бути так. Адже 100% позитивних відгуків практично не буває.

Оперативно відповідайте на кожен відгук

Важливо при цьому реагувати не лише на негативні відгуки, а й на позитивні. Дякуйте за компліменти, розбирайтеся з проблемами та скаргами, пропонуйте альтернативні рішення або знижки, заохочуйте клієнтів повертатися до вас знову. Клієнтам подобається, коли на їхні відгуки реагують і відповідають. Це збільшує лояльність до бренду та стимулює повертатися до нього.

Додайте відображення відгуків на вашому сайті

Це допоможе поліпшити SEO сайту, а також показати вашим потенційним клієнтам, що ви маєте гарну репутацію і якість продукту або послуги. Ви можете використовувати структуровані дані для своїх відгуків, щоб отримати зірковий рейтинг, який буде показаний поруч із вашим сайтом у пошукових системах. Ви також можете додавати фото або відео до своїх відгуків, щоб зробити їх переконливішими.

Зареєструйтеся на сторонніх сайтах із відгуками

Це допоможе розширити вашу аудиторію та залучити клієнтів із різних каналів. Ви можете обрати ті сайти, які найбільше підходять для вашого бізнесу й мають хорошу репутацію та авторитет. Деякі з найпопулярніших сайтів із відгуками – це Google My Business, Trustpilot, Yelp i Facebook.

Йти до 	«зірок»: як відгуки клієнтів впливають на SEO

Хоча відгуки й не є фактором ранжування, вони все ж можуть дуже суттєво впливати на SEO-показники сайту
Так, на самому початку ми сказали, що відгуки клієнтів не мають безпосереднього впливу на ранжування сайту. Однак вони водночас можуть бути вкрай корисними для SEO з інших причин:

  1. Відгуки додають унікальний і якісний контент на сайт. Це допомагає пошуковим системам краще індексувати й розуміти контент сторінок.
  2. Позитивні відгуки підвищують довіру до вебресурсу користувачів і пошукових систем. Сайти з більшою довірою мають вищі позиції в пошуку.
  3. Відгуки із зовнішніх джерел (наприклад, Google «Мій Бізнес») можуть допомогти поліпшити позиції сайту в пошуку за брендовими ключовими словами.
  4. Відгуки з високим рейтингом або рекомендацією сприяють поліпшенню іміджу бренду й авторитетності сайту, що позитивно впливає на SEO.
  5. Активна спільнота, яка залишає відгуки та коментарі, може допомогти збільшити кількість посилань на сайт.
Йти до 	«зірок»: як відгуки клієнтів впливають на SEO

Додамо також, що негативні відгуки клієнтів хоча й можуть бути доволі неприємним явищем для власника компанії, вусе ж здатні виявитися навіть кориснішими за позитивні. Вони допомагають бізнесу ставати кращим, якщо грамотно їх використовувати:

  1. Дають змогу виявити недоліки в роботі компанії, послугах чи товарах, про які ви можете не здогадуватися.
  2. Аналіз негативних відгуків дозволяє зрозуміти, що саме не задовольняє клієнтів, і виправити це.
  3. Ваша реакція на критику свідчить про готовність прислухатися до потреб клієнтів і поліпшувати бізнес.
  4. Конструктивне розв'язання проблем, озвучених у негативних відгуках, демонструє надійність компанії.
  5. Якщо відреагувати швидко та професійно, негатив можна перетворити на позитив.
  6. Публічне оприлюднення як позитивних, так і негативних відгуків підвищує довіру аудиторії.
  7. Критика дає можливість поліпшити репутацію компанії та лояльність клієнтів у довгостроковій перспективі.

Тому не варто намагатися боротися з негативом у відгуках радикальними методами, просто видаляючи їх, якщо є така можливість. Натомість потрібно використовувати його на власну користь, демонструвати свою готовність поліпшувати свій продукт чи сервіс, шукати шляхи розв’язання наявних проблем, на які вказують клієнти. Це може бути корисним і для бізнесу загалом, і для сайту та його SEO-показників зокрема.

Сподіваємося, інформація була для вас корисною й нам вдалося переконати вас, що відгуки клієнтів – це не лише про формування репутації в інтернеті, а й про додаткові можливості для ефективного просування та розвитку. Користуйтеся цим, і ви отримаєте чудові результати!

Автори матеріалів OpenMind, як правило, зовнішні експерти та дописувачі, що готують матеріал на замовлення редакції. Але їхня точка зору може не збігатися з точкою зору редакції Mind.

Водночас редакція несе відповідальність за достовірність та відповідність викладеної думки реальності, зокрема, здійснює факт-чекінг наведених тверджень та первинну перевірку автора.

Mind також ретельно вибирає теми та колонки, що можуть бути опубліковані в розділі OpenMind, та опрацьовує їх згідно зі стандартами редакції.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло