Долучати ШІ дозволено: автоматизація лідогенерації у LinkedIn
І як цей помічник допоможе з розвитком бізнесу

Безліч програм і спеціалістів працюють над тим, щоб підрахувати, у яких соцмережах найефективніше бути присутніми. Останнє справедливо не лише для компаній, а й для приватних осіб. Проте головне в цьому процесі – з'ясувати мету та знайти потрібну цільову аудиторію. Якщо остання зазвичай віддає перевагу LinkedIn, на цей випадок наведемо кілька слушних порад щодо роботи із цією мережею. Як достукатися до своїх покупців і як із лідогенерацією у LinkedIn допоможе штучний інтелект, розповів Mind CEO та Co-founder IT-компанії LNOKS Назар Мишолівський.
Читайте також: Інтернет-серфінг: як змінилася поведінка українців у мережі під час війни
Лідогенерація – важлива частина продажів. За даними Hubspot за минулий рік, 61% маркетологів вважають лідогенерацію найскладнішою частиною роботи. Передусім це зумовлено зростом конкуренції та надмірною кількістю інформації, через що компаніям важко шукати ліди. Втім розвиток технологій може полегшити практично будь-яку роботу. І лідогенерація – не виняток. Один із ключових шляхів такої оптимізації роботи – штучний інтелект.
Чому саме LinkedIn?
За опитуванням eMarketer, 80% B2B-маркетологів з усього світу користуються саме LinkedIn, оскільки це найбільша база бізнес-контактів у світі. Друге місце посідає YouTube (63%), а третє – Facebook (57%).
Тому щодо зазначеного лідера серед соцмереж у нашій компанії маємо таку статистику лідогенерації у LinkedIn:
- у середньому на LinkedIn генерується 250 – 300 лідів на місяць;
- із загальної кількості лідів 4% – ліди «strong opportunities».
Загальна конверсія в клієнтів – приблизно 1–1,5%.
Читайте також: «Електронний листоноша» та пальне для волонтерів: як лідогенерація стала в пригоді під час війни
Інструменти лідогенерації
Серед інструментів лідогенерації, якими ми користуємося:
- Bardeen.ai для доручення ШІ одноманітної роботи, наприклад пошуку інформації, заповнення таблиць, роботи з меседжерами та соцмережами тощо.
- Salesflow.io – сервіс для роботи з LinkedIn, що допомагає спросити всі процеси пошуку проспектів, листування з лідами та містить багато інших інструментів.
- Expandi також автоматизує роботу з LinkedIn та Email Outreach. Вміє автоматизувати взаємодію з лідами, шукати проспектів, персоналізувати комунікацію з ними та має інші фішки.
- ChatGPT теж можна вважати інструментом лідгену, оскільки він вміє прописувати образ «ідеального покупця», знаходити проспектів, допомагати з налаштуванням початкового контакту з ними та багато іншого.
Читайте також: Як не дарма зганяти на світову конференцію: 7 лайфгаків із досвіду участі у Web Summit українського стартапу Stripo
Якої стратегії лідогенерації краще дотримуватися в LinkedIn?
Головне – це персоналізація. Оскільки ми працюємо з різними доменами: SaaS, FinTech, Web3, AI – під кожен розробляємо свою стратегію. Тематичний контент, онлайн-нетворкінг, активність на сторінках відповідних лідерів думок кожного домену.
Щоб автоматизувати content creation користуємося ШІ-застосунком Taplio, що допомагає створювати, редагувати та розміщувати контент у зазначений час.
З навичками правильного промптингу можна отримувати статті, персоналізовані конкретно під ваш бренд. Кожна стратегія може бути дієвою, якщо підходити до неї з чітким планом і поставленим KPI.
Читайте також: Регулювання реклами: від 2 жовтня 2023 року запрацюють нові правила
Чек-лист при лідогенерації у LinkedIn
- Розписати образ «ідеального покупця».
- Визначити цільову аудиторію.
- Прописати скрипти для initial-контактів.
- Підготувати воронку та «Sales Workspace» у готовність.
Окремо варто наголосити й на помилках. Можна розцінювати як помилку в лідогенерації – уникати використання ШІ-інструментів, які можуть значно зберегти час команді.
Наприклад, Taplio може зекономити години на написання тижневого або місячного контент-плану. ChatGPT теж може зберегти години завдяки генерації ідей для листів потенційним лідам. Час, який береже інструмент Gamma на створенні презентацій, вимірюється днями, а HeyGen або Synthesia можуть берегти тижні для intro-відео компанії.
Отже, штучний інтелект можна залучити й до лідогенерації. І він виконуватиме монотонну роботу швидше та точніше за людей і берегти команді час, який можна використати на інші справи для розвитку бізнесу.
Автори матеріалів OpenMind, як правило, зовнішні експерти та дописувачі, що готують матеріал на замовлення редакції. Але їхня точка зору може не збігатися з точкою зору редакції Mind.
Водночас редакція несе відповідальність за достовірність та відповідність викладеної думки реальності, зокрема, здійснює факт-чекінг наведених тверджень та первинну перевірку автора.
Mind також ретельно вибирає теми та колонки, що можуть бути опубліковані в розділі OpenMind, та опрацьовує їх згідно зі стандартами редакції.