facebook.com
mind
КМЕФ – 2017: день другий. Короткі підсумки

КМЕФ – 2017: день другий. Короткі підсумки

Найвлучніші цитати завершального дня Київського міжнародного економічного форуму

Цей матеріал також доступний російською
КМЕФ – 2017: день другий. Короткі підсумки
Фото: КМЕФ

6 жовтня 2017 року пройшов другий і завершальний день Київського міжнародного економічного форуму (КМЕФ), на якому традиційно обговорювались гострі, але у той же час актуальні економічні, політичні та соціальні проблеми. Mind зібрав найвлучніші цитати цього дня. Підсумки роботи Форуму 5 жовтня можна переглянути за посиланням.

Наталія Микольська, заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України – Торговий представник України:

Для України вигідна вільна торгівля з багатьма країнами, оскільки наш транспортний потенціал та географічне розташування роблять нас ідеальним хабом для того, щоб виробляти товари і послуги для всього ринку Європи. У нас є способи протидії імпорту, який є масований, субсидований та неконкурентний. Ніхто нам не забороняє використовувати антидемпінгові, спеціальні та антисубсидійні мита. І тут є питання до українського бізнесу: наскільки він готовий вкладати ресурси, щоб захищатися, бо європейський бізнес готовий.

КМЕФ – 2017: підсумки другого дня
Наталія Микольська, заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України
Фото: КМЕФ

Євген Дихне, перший заступник генерального директора ДП «МА Бориспіль»:

Незамкнута система саморегулювання в підрозділах дає можливість виносити проблеми технологій, взаємин і виконання виробничих завдань на вищий рівень. Між службами і дрібними відділами відбуваються відносини «замовник – виконавець». Тобто не можна ні в якому разі укладати всі ці процеси в один підрозділ, ми тоді ніколи не відстежимо і не зрозуміємо, який конкретно процес там відбувається.

Алан Барнард, генеральний директор дослідницької організації Goldratt Recearch Labs:

Як нам вирішити, на що звертати увагу, а що ігнорувати? Два дуже важливих запитання, які повинні ставити собі бізнес-лідери, політики і навіть просто окремі люди. Коли відбуваються певні зміни у нашому житті, організації чи країні, що вимагає використання обмежених ресурсів, таких як бюджет, час чи  щось інше? Чи справді зміна, яку я хочу впровадити, допоможе організації чи, можливо, вона нашкодить? І, навіть якщо вона може допомогти організації, то з’являється інше питання: коли ми зважимося на ці зміни, від чого нам доведеться відмовитися?

Хосе Кабальєро, старший економіст в IMD World Competitiveness Centre:

У Швеції провели експеримент: людям дозволили працювали шість годин на день за єдиної умови, що вони не будуть заходити у Фейсбук. Люди в середньому проводять від двох до трьох годин у Фейсбуці, Інстаграмі чи інших соціальних мережах. Тому, якщо мінімізувати цей час протягом дня, то ви дасте працівникам час насолодитися вільним часом чи особистим життям.

…Я певен, що витік мізків зменшує потенціал країни, і відповідно, ми маємо втримати молодь, надати певні цілі та стимули бути інноваційними; дати їм можливість помилятися.

В’ячеслав Климов, співвласник компанії «Нова пошта», президент Спілки українських підприємців (СУП):

Варто зазначити, що частка е-commerce в загальній частці роздрібної торгівлі в Україні мізерна – зараз 3% (була 2%). У розвинених країнах вона складає від 10% до 15%, в Китаї – 19%. Безумовно, це майбутнє, яке неможливо зупинити, так буде і у нас. Близько 30% всіх платежів на сайтах інтернет-магазинів проводяться за допомогою банківських карт, ще 15% – через поповнення карти продавця. При цьому 24% інтернет-магазинів все ще не пропонують можливості оплатити картою. Я трактую ці цифри, безумовно, як недовіру як до інтернету, так і до cashless-платежів.

КМЕФ – 2017: підсумки другого дня
В'ячеслав Климов, співвласник «Нова Пошта»
Фото: КМЕФ

Святослав Комаха, генеральний директор компанії portmone.com:

Я дуже вірю у спеціалізацію. Держава має робити своє, а бізнес – своє. В ідеалі держава має допомагати, а насправді – не заважати. Базовий принцип  – «не завдяки, а всупереч». Весь розвиток не cashless, а і всієї економіки, побудований на тому, що є попит і пропозиція, є бар’єри – технологічні та регулятивні, які його стримують, є  інновації, які допомагають його стимулювати.

У Європі не залишилось економіки такого розміру та з таким потенціалом до зростання. Зараз ми його (потенціал, – ред.) не реалізовуємо, але якщо всі намагатимуться, то у нас все буде добре.

Андрій Федорів, власник незалежної креативної компанії Fedoriv:

Зараз унікальний момент, який є фантастичним вікном можливостей для тих, хто буде займатися підприємництвом. Тому що зараз конкуренція йде тільки з одним конкурентом – часом. Він неймовірно прискорився, вся інформація відкрита, всі все знають, немає секретів. Ось Стенфорд, ось книги, ось Фейсбук. Питання лише в тому, як ви це використовуєте. Представники старої економіки зволікають, а підприємці нової формації мене надихають і кидають виклики, у них дійсно трохи по-іншому працюють мізки.

Хюг Мінгарелі, посол, голова Представництва Європейського Союзу в Україні:

Ми всі знаємо, що Європейський Союз щойно ухвалив додаткові заходи щодо автономної торгівлі. Ми збільшили можливості для певного обмеженого переліку українських продуктів. Звичайно, якщо квоти були б не такі як зараз, то Україна могла би експортувати більше. Але в ЄС теж зараз відбувається криза, і треба бути реалістичними щодо власних очікувань. Як великий друг України, хочу дати пораду: дивіться на регуляторну конвергенцію та шукайте збільшення там, де ви можете отримати найкращі переваги в довгостроковій перспективі.

Андрій Загороднюк, засновник та генеральний директор Discovery Drilling Equipment:

Я проти державних преференцій національного виробника, тому що це сприяє зниженню його конкурентоспроможності в усіх інших напрямках. Умовно кажучи, якщо він знає, що у нього тепер візьмуть товар, то він може бути гірше, ніж зарубіжний виробник, адже його виберуть, бо він місцевий. Це заохочує зниження конкурентоспроможності на всіх інших ринках. У нього вже буде не така інноваційна компанія. Це розслаблює і дає можливості неконкурентними методами отримати конкурентні переваги.