Web Summit 2017: підсумки першого дня
Найцікавіші цитати спікерів під час найбільшої технологічної конференції у світі

7 листопада 2017 року розпочалась основна частина найбільшої технологічної конференції світу Web Summit. Mind зібрав головні цитати спікерів першого дня конференції.
Браян Джонсон, засновник стартапу Kernel

«Починаючи з друкарського станка, ми не питали Гутенберга, які саме книги на ньому будуть друкуватися чи як буде використовуватися інтернет, чи які прилади буде підживлювати електрика – ми й гадки не маємо, як саме буде використовуватися технологія. І кожного разу, коли намагаємося передбачити це, ми помиляємося».
«…Найбільша загроза для людства – це самі люди. Деякі речі нам не підконтрольні – спалахи на Сонці чи астероїди. Що ми можемо контролювати, так це самі себе. Але історія показує, що ми самі становимо для себе найбільшу загрозу. І для того щоб покращити майбутнє, потрібно в першу чергу працювати над собою».
Робот Альберт Ейнштейн

«Те, чи роботи будуть допомагати людям, чи шкодити їм – це не технологічна проблема. Це в першу чергу проблема цінностей. Я думаю, що роботи зможуть правильно перейняти людські цінності – і саме це може стати проблемою».
Марк Хьорд, генеральний директор Oracle

«Легше керувати компанією, у якої великі проблеми. Простіше пояснити людям, що у нас проблеми, і для того щоб вирішити їх, слід рухатися у певному напрямку. Набагато важче пояснити людям, що потрібно змінювати курс, хоча в компанії і все добре».
«…Якщо назвати одну технологію, яка шалено розвиватиметься впродовж наступних п’яти років, я вважаю, що це інтерфейс користувача (user interface. – Mind)»
Володимир Кличко, боксер, засновник Klitschko Ventures

«Звісно, було б чудово, якби я виграв свій останній поєдинок, проте, з іншого боку, я б ніколи не відчув такої перемоги від поразки. Я був успішним стільки років, але ніколи так не програвав і вигравав одночасно. Я б не хотів нічого змінювати, і я радий, що наприкінці кар'єри у мене є три фундаментальні речі: здоров’я, капітал та бренд».
Стен Чудновський, віце-президент з питань продукту, Facebook Messenger
«Для нас у Facebook важливо, щоб люди розуміли, коли вони спілкуються з ботом, а коли – з живою людиною. Коли контент, який вони бачать, рекламний, а коли – органічний. Ми робимо все можливе, щоб побудувати чисту еко-систему, бо лише такі системи виживають у довгостроковій перспективі».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].