Революція на ринку туристичних послуг
Pekлama

Революція на ринку туристичних послуг

Тема нашої розмови – туризм в Україні та його теперішній стан. А ще ми трохи поговоримо про те, що його чекає в найближчому майбутньому

Этот текст также доступен на русском
Революція на ринку туристичних послуг

Почнемо з того, що від прогресу ми з вами нікуди не подінемося – пробували. Тепер у кожного школяра в руках смартфон, майже всі рахунки і більшість покупок в магазинах оплачуються за допомогою карток (на них же зараховуються зарплати і пенсії), люди навіть корм для домашніх тварин купують онлайн в інтернет-магазинах і не збираються щось змінювати. Звикли. Зручно, бо безпечно і дуже просто.

Від прогресу нікуди не подінешся, він сам наздоганяє нас і не дає вибору.

Але ми про туризм. Про подорожі, про відпочинок на білому пісочку під палючим південним сонцем, про смакоту і екзотику, що чекають нашу людину-туриста на кожному кроці в цих самих різних країнах.

Ми про заслужений і необхідний відпочинок, ми про психологічне перезавантаження і про нові враження, про новий досвід: подивитися, як інші живуть, та зі своїм порівняти, що не так у нас влаштовано розібратися і, можливо, спробувати щось виправити. Туризм – це вже давно не розкіш, а проста необхідність, куди б людина не відправлялася – в українські Карпати, на одеську Рів'єру або за кордон. Туризм – це можливість не просто відпочити, змінивши обстановку, це вже давно спосіб психологічного перезавантаження, набуття нового досвіду, комунікація з представниками інших країн, розширення власних кордонів мислення.

Для початку давайте розберемося, що відбувається в Україні з туризмом.

Перш за все, вітчизняний туристичний ринок почав повільно, але відновлюватися після різкого спаду у 2014–2015 роках (у 2014 році він впав на 40%, у 2015 році – ще на 20%, а кількість туроператорів за цей період скоротилася на 10%).

За офіційними даними Держстату, українці віддають перевагу відпочинку за кордоном. Понад 70% туристів, які купили тури у 2016 році, замовили поїздки за кордон. Таких людей у 2016 році було 2 млн (проти 1,6 млн у 2015 році). Туристичні поїздки по Україні купили лише 453 600 українців.

При цьому помічена ще одна важлива деталь: відбувається поступове збільшення тривалості кожної подорожі. Уже цього року найчастіше купують тури на 8–10 ночей, тоді як раніше українці зазвичай виїжджали у відпустку тільки на 7 ночей.

Пріоритетні напрямки для виїзного туризму – Туреччина, Єгипет, Болгарія, Чорногорія, Грузія, Греція. При цьому в переважній більшості своїй українці обирають так званий організований туризм – вважають за краще купувати готові тури, а не подорожувати самостійно.

І це зрозуміло – турпакет включає в себе все необхідне для комфортної подорожі: авіапереліт, трансфер, харчування і страховку. Це швидко, зручно і незатратно за часом для туриста.

Є і приємніша статистика – сама Україна стає все більш популярною за кордоном. У 2016 році в країну в'їхало 13,6 млн іноземців, що на 5,6% більше, ніж у 2015 році. Позитивна динаміка спостерігалася також у першій половині 2017 року: за даними Державної прикордонної служби, нашу країну відвідало 6,3 млн туристів – на 8,7% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Це дані Держстату, отримані від 500 вітчизняних компаній, зайнятих у сфері туризму.

Тобто для представників туристичного бізнесу роботи вистачає, і це радує. Але час міняти щось і в туристичній галузі, яка у нас якось традиційно «застигла» на форматі «турагентство – клієнт» і навіть не намагається рушити з місця.

Для прикладу: в тій самій сусідній Європі на сьогоднішні більше 70% покупок всіх подорожей відбуваються в онлайн-режимі, і тенденція йде на підвищення цієї цифри. У нас, в Україні, цифри більш ніж скромні – у режимі онлайн відбувається менше 1% продажів турів.

Усі сайти-агрегатори в основному використовуються тільки для пошуку і порівняння цін, не більше того.

Новий і повністю український сайт TripSee.com за своєю суттю – онлайн-магазин подорожей, під який написали потужну систему пошуку пропозицій від туроператорів України, оснастили його всілякими фільтрами і можливостями для наших клієнтів.

А тепер про головне. Звісно ж – про ціни.

На сайті пропонуються лише актуальні пропозиції за цінами на момент пошуку, жодних кешованих даних! Тобто поки ви набираєте потрібні вам дані у фільтрах пошуку, система вже запитує у туроператорів, чи є щось з пропозицій на дану дату, на цю кількість туристів, на тому чи іншому курорті в країні, яку ви запросили. Клієнт не отримає «вчорашні» ціни і в літаку для нього буде вільне місце.

Найближчим часом готується великий реліз сайту з цілим комплексом оновлень, спрямованих на те, щоб допомогти нашим користувачам у пошуку турів і перетворити покупку пропозицій туроператорів на просте і легке заняття. І до того ж ми пропонуємо постійну інформаційну підтримку наших клієнтів співробітниками з великим досвідом роботи у сфері туризму.

До речі, про оплату. Вибравши відповідний за ціною і вашим запитам тур, ви можете тут же його забронювати, дочекатися підтвердження туроператора і відразу оплатити свою покупку. При цьому ви нічим не ризикуєте – всі транзакції проводяться надійними платіжними системами і абсолютно безпечні. Сплативши тур, ви отримуєте всі необхідні для подорожі документи в особистому кабінеті на сайті TripSee.com, а також на вказану вами електронну адресу, і – приємного відпочинку!

При цьому у вас на руках буде договір з самим туроператором про надання послуг, який буде не зайвою гарантією для вас у разі, «якщо щось піде не так» і виникнуть будь-які складності.

Юлія Челікпазу, генеральний директор: «Так, ми вирішили зробити неможливе – підірвати затхле болото зсередини, створити ситуацію, яка повинна стати каталізатором змін у туристичній галузі економіки і вивести всі продажі турпутівок у «білу зону», де гра вестиметься по-чесному як з клієнтом, так і з державою, і без жодного обману. Більше не буде «Ой, вибачте, але ціна застаріла, вам необхідно доплатити!» На сайті робота з клієнтами ведеться максимально чесно і відкрито».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло