Двоє на районі: чому «Караван» і Dream Town вирішили змінити концепцію

Двоє на районі: чому «Караван» і Dream Town вирішили змінити концепцію

І як на ситуацію впливає Вагіф Алієв

Цей матеріал також доступний російською
Двоє на районі: чому «Караван» і Dream Town вирішили змінити концепцію
Фото: pixabay

Компанія DCH Infrastructure and Real Estate (входить до групи компаній DCH Олександра Ярославського) з 1 червня розпочне переформатування ТЦ «Караван» на аутлет-центр. Реконструкцію планується завершити до листопада, а сума інвестицій складе близько $8 млн. На початку квітня про зміну концепції заявили і в Dream Town: на місці аквапарку планується відкрити фітнес-клуб Sportlife, а також декілька великих спортивних аутлет-магазинів. Конкуренція на Оболоні посилюється через відкриття наприкінці квітня ТРЦ Blockbuster Mall девелопера Вагіфа Алієва, і власники існуючих торгових центрів шукають іншу нішу.

Що відомо про реконструкцію «Каравану»? Процес реконструкції ТРЦ «Караван» розпочнеться з 1 червня цього року, йдеться в повідомленні прес-служби компанії DCH. Планується провести реновацію екстер'єру та інтер'єру ТРЦ. Також планується збільшити зону посадки фудкорту і оновити ролердром. Роботи хочуть виконати за п'ять місяців, а в реконструкцію компанія інвестує $8 млн.

Девелоперська DCH Infrastructure and Real Estate не планує повністю закривати ТРЦ «Караван» на час реконструкції. Гіпермаркет «Ашан» і кінотеатр Multiplex працюватимуть у звичайному режимі. «Сьогодні частка аутлет-центрів у структурі якісних торгових площ на порівнянних ринках Європи і СНД вдвічі-втричі перевищує аналогічний показник в Україні. Крім того, збільшення кількості традиційних ТРЦ у столиці формує у ритейлерів потребу в розташованому в межах міста Києва професійному торговому об'єкті для реалізації нерозпроданих колекцій основних магазинів», – каже генеральний директор DCH I & RE Данило Владов. Додаткову інформацію за запитом Mind у прес-службі компанії DCH не надали.

DCH планує змінювати концепцію лише київського ТРЦ «Караван», повідомив Mind директор великої одежної мережі, який побажав залишитися неназваним. «ТЦ «Караван» у Дніпрі та Харкові працюють дуже добре. Тому мережі й погодилися відкривати аутлет у київському об'єкті, щоб не втратити контракти на роботу в регіонах», – зазначає він.

Dream Town складе конкуренцію. DCH – друга компанія, що оголосила про намір змінити формат свого торгового центру. У середині березня прес-служба ТРЦ Dream Town оголосила про закриття аквапарку з 22 квітня. На його території планується відкрити спортивний хаб площею 22 000 кв. м, який включатиме клуб Sportlife (близько 6000 кв. м) і декілька спортивних аутлетів – Intersport Discount (3500 кв. м), «Спортмайстер Дисконт» і магазини відомих міжнародних спортивних брендів у форматі «аутлет». Зміни планується закінчити до кінця року, а в IV кварталі провести ребрендинг за участю агентства Banda. Dream Town також планує поміняти пул орендарів, наприклад, замінити супермаркет «Космос» і на першому поверсі відкрити супермаркет Jysk. «Розраховуємо, що після проведення реконцепції відвідуваність зросте на 40%», – повідомляє комерційний директор ТРЦ Анна Закомірна.

Чому ТРЦ змінюють формат? Конкуренція в цьому районі посилюється через відкриття ТРЦ Blockbuster Mall, розповідає Mind співвласник девелоперської компанії «XXI Століття» Олег Салмін. Раніше Mind писав, що його відкрити планується наприкінці квітня. Загальна площа нового ТРЦ складе 245 000 кв. м, для оренди – 157 000 кв. м.

Відкриття Blockbuster Mall не позначиться на розташованому по сусідству ТРЦ Sky Mall, загальна площа якого становить 88 000 кв. м, для оренди – 63 000 кв. м. «Sky Mall заповнений на 100%, у нас є лист очікування орендарів на півроку вперед», – раніше заявляла директор ТРЦ Sky Mall Юлія Ванченко. За її словами, багато орендарів минулого року зробили ремонти і поліпшили свої магазини, що приваблює покупців. Крім того, у ТРЦ є ділянка, на якій можна побудувати третю чергу центру. «Поява конкурента передусім позначиться на Dream Town. «Караван» розташований у районі, де немає станції метрополітену, і це може створювати труднощі для залучення покупців», – говорить Олег Салмін. Він передбачає, що девелопер хоче запропонувати споживачам новий формат, заради якого можна було б спеціально поїхати в «Караван».

Класичний аутлет – це магазин, в якому продаються надлишкові та не дуже застарілі товари виробників або торговельних мереж зі знижками, розповідає операційний директор девелоперської компанії «Будхауз Груп» Максим Гаврюшин. «У нашій країні немає такої кількості виробників і мереж, щоб генерувати достатню кількість залишків для цілого торговельного центру. Не дуже застарілі товари ритейлери продають зі знижками у своїх концептуальних магазинах», – зазначає експерт.

«Караван» і Dream Town також можуть стикнутися з конкуренцією. На Петрівці вже працює аутлет-центр «Макрос», а за межами міста розташований ТРЦ «Мануфактура».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті