Засновник F.ua: «Amazon навряд чи запропонує щось цікаве українським споживачам»

Засновник F.ua: «Amazon навряд чи запропонує щось цікаве українським споживачам»

Дмитро Покотило – про нюанси становлення інтернет-торгівлі в Україні, канали продажів і вічну дилему «ФОП/ТОВ»

Цей матеріал також доступний російською
Засновник F.ua: «Amazon навряд чи запропонує щось цікаве українським споживачам»
Фото: прес-служба f.ua

На початку 2000-х кількість інтернет-користувачів в Україні вимірювалася сотнями тисяч, а бізнесмени серйозно дискутували про те, чи може бізнес в інтернеті бути прибутковим. Тоді ж з'явилися перші інтернет-магазини.

Сьогодні ринок електронної комерції в країні оцінюється в 65 млрд грн, а інтернет став одним з головних каналів продажів для ритейлерів.

Чи змінилися за цей час правила гри на ринку? Скільки зараз коштує запуск інтернет-магазину «з нуля»? Звідки в інтернет-підприємців така любов до ФОПів? І як розвивається електронна комерція в епоху соцмереж? Своїми спостереженнями з Mind поділився Дмитро Покотило, засновник і власник F.ua (екс-Fotos) – одного з найстаріших інтернет-магазинів в Україні, якому цьогоріч виповнюється 16 років.

Про те, як зайти в онлайн-ритейл

– Якби ви відкривали f.ua сьогодні, створювали б такий самий бізнес, скільки грошей на це знадобилося б?

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті