Що там в InstaСвіті: як вести Instagram із вигодою для себе

Що там в InstaСвіті: як вести Instagram із вигодою для себе

Чому варто прочитати книгу «Адміністратор Instagram. Керівництво із заробітку»

Цей матеріал також доступний російською
Що там в InstaСвіті: як вести Instagram із вигодою для себе
Фото: BookChef

Там уже не просто «залипають» чи демонструють власні фото. Там знаходять товари, гроші, кумирів, друзів і навіть президентів. Там усе так швидко змінюється, демонструючи багатовимірність, що «там» стає вже «тут». 

Бекґраунд. «Ця книга – гра», – так на початку інтригують автори книги «Адміністратор Instagram. Керівництво із заробітку» Дмитро Кудряшов та Євген Козлов, які, схоже, віднайшли золоту жилу у світовому павутинні, а саме – платформу Instagram, де вже активно товчеться безліч  людей по всьому світу. І не просто товчеться, а ще й заробляє мільйони. Легко, доступно і без особливої напруги, володіючи необхідними знаннями та техніками. Ось такий час настав, друзі.

По суті книга – це тренінг на тему: «Як стати адміністратором Instagram». Тренінг у нестандартній  обгортці – книзі, чи книга в нестандартній обгортці – тренінгу. Тут, власне, вже й не розбереш. Бо чи не в кожному розділі автори ставлять завдання, вирішивши які, як вони кажуть, можна отримати не лише міфічні бонуси, а й реальні гроші та фактично вудку, за допомогою якої надалі ловитиметься риба (тобто професію, яка принесе хороші заробітки, а то й, дивись, зробить когось мільйонером).

Такий нестандартний хід та багатообіцяюча експансивна реклама, закладена у самій книзі, зробила її культовою та хітом продажів.  Хоч на ринку книг про Instagram – наче риби в штучному озері. А втім, автори наприкінці книги й самі зізнаються: на Заході Instagram більше для самопозиціонування чи задоволення, тоді як для них це – спосіб заробітку.

Оригінальна назва: «Администратор Instagram. Руководство по заработку»

Видавництво: Book Chef

Наклад: 2000 примірників

Сюжет. «Це прикро й боляче тим, хто читає багато книг, проте в Instagram у цілому править тупість», – щиро зізнаються автори.

Але ж навіть найпростіші схеми чи системи керуються певними інструкціями. Що вже казати про ресурс, який охоплює понад мільярд користувачів у всьому світі! І який створив навіть новий професійний прошарок – «строкатий світ вільних людей, які залежать тільки від себе й заробляють гарні гроші». Тобто – адміністраторів Instagram.

Тож автори й створили низку інструкцій, без яких успіх та гроші в Instagram не заходять.

Ось вони:

  • Писати прості тексти. Чимось зачепити та просити підписників розповідати про себе в коментарях.
  • Починати з безкоштовного клієнта, і бажано – зі сфери б’юті-індустрії, адже близько 80% користувачів цієї мережі – жінки, й переважно – молоді.
  • Дбати про акаунт-безпеку: не вказувати в профілі ту пошту, до якої він прив’язаний, щоб складніше було зламати.
  • Прив’язати акаунт до профілю у ФБ та прив’язати резервну пошту й налаштувати двофакторний вхід по телефону.
  • Не накручувати підписників, адже є програми, які це розпізнають. Першу тисячу підписників краще набрати за допомогою підписок та лайків, використовувати програми й сервіси автоматичної підписки.
  • Використовувати таргетинг та постійно аналізувати.
  • Публікувати не більше трьох дописів на день, ідеальний час: 9, 12, 19 і 21 година.
  • Активно користуватись сторіс.
  • Показувати процес, внутрішню кухню, історії успіху.
  • Зробити ім’ям профілю запит, за яким люди шукатимуть твій акаунт.
  • Ставити смайли: перевірено, що з цим люди купують краще.
  • Не спамити, не виставляти оголену натуру.

Автори створили навіть свого роду інструкцію поводження з клієнтом – елементарні правила, яких дотримуються на Заході, але які варто нагадати для «постсовків»: уранці – гроші, ввечері – стільці; любити й шанувати себе; ти живеш у першу чергу для себе, а не для того, щоб бути зручним для когось іншого; аби клієнт поводився добре, треба йому окреслити межі; звертати увагу клієнта на позитивні зміни; дотримуватись меж робочого часу; домовленості дублювати письмово.

Але найголовніше – автори створили формулу OCD: O (offer) – пропозиція; D (deadline) – обмеження за часом; C (call to action) – заклик до дії. Ця формула не нова для реклами та маркетингу, але, на їхню думку, вона досить ефективна і в роботі Instagram.

«Через найпростіші речі зазвичай усе й сиплеться»; «Бери лише тямущих клієнтів і заробляй граючи»; «Якщо ти продаєш усім, значить, не продаєш нікому»; «Люди живуть не у вакуумі. Вони вже чиїсь клієнти. Їх можна звідти переманити до себе»; «Смак, як і будь-яку іншу навичку, потрібно напрацьовувати»; «Красиві акаунти – результат не вродженого таланту, а базових знань і багатьох годин практики»; «Не бійся шукати натхнення на чужих сторінках». І тут, власне, нічого додати.

Вам сподобається, якщо: ви любите переглядати свої консервативні погляди й експериментувати, а також маєте жагу до знань і азарт. А також якщо любите використовувати свої знання на практиці, то практичних завдань повно протягом книги. Книга є свого роду й лікнепом щодо того, які корисні програми та застосунки знадобляться для роботи в Instagram.

Вам не сподобається, якщо: ви очікуєте покрокової інструкції, як і що робити, але кроків у книзі багато, вони часто повторюються і переважно ведуть до стежки рекламування власних послуг авторами. Книга – як «замануха», як елемент залучення свіжих ідей та поглядів і певним чином нагадує елементи мережевого маркетингу.

Є багато інформації, яка саме українському читачеві переважно нецікава: від принципів функціонування соцмереж «ВКонтакте» та «Однокласники» до ментальних особливостей та побоювань, що Instagram може заборонити «Роскомнадзор». Плюс неякісний український переклад (узяти хоча б саму назву книжки, яка українською мала б звучати як «...інструкція із заробітку»).

Головна причина прочитати: як би там не було, але Instagram рулить, тож розуміти технології роботи і просування – не зайве, особливо якщо вони визнані успішними.

«Світ соціальних мереж досить швидко змінюється, й він жорстокий. Й якщо ти не розвиваєшся й не стежиш за нововведеннями, через певний час опинишся за бортом, і відбувається це набагато швидше, ніж у звичайних видах бізнесу», – застерігають автори книги. До того ж навички, якими вони діляться, ще довго будуть у пригоді, адже Instagram на піку свого розвитку, і бізнес-зір, який дає ця книга, допомагатиме наводити різкість та мати уявлення про те, що прогресує поряд. А то й підштовхне багатьох до комерційного освоєння нової царини.

«Ми як прожектори – висвічуємо з темряви якісь об’єкти», – кажуть автори.  І в цьому випадку такі прожектори – без прожектерства, адже мають реальний фінансовий фідбек.


У тому ж дусі:

Що там в InstaСвіті: як вести Instagram

«Сфера», Дейв Еґґерс

Американський письменник, журналіст, видавець, редактор Дейв Еґґерс – номінант на здобуття Національної книжкової премії, Пулітцерівської премії та інших  – написав книгу, яку порівнюють із відомими світові антиутопіями «1984» Джорджа Орвелла і «Який чудесний світ новий!» Олдоса Гакслі.

«Сфера» – також науково-фантастичний роман з елементами антиутопії, який показує чимало сфер, які вже стають сферами нашого життя і викликають багато запитань та багато аналогій. Світ поринає у залежність від соцмереж і, власне, важко спрогнозувати, як далі розвиватиметься майбутнє людства, якщо не ставитись до всього з позицій здорового глузду. Ось саме на це й намагається звернути увагу автор.


Що там в InstaСвіті: як вести Instagram

«Феномен Instagram 2.0. Усі нові фішки», Любов Соболєва

Ви заходите в Іnstagram подивитись на інших та показати себе? А інші там заробляють! Ось деякі цифри, які наводить у своїй книзі авторка – журналіст та письменниця Любов Соболєва: 9 млн руб. чистого прибутку у медичної клініки за місяць (півтора року тому вона взагалі не існувала); 15 млн руб. чистого прибутку за один курс інфобізнесмена; 2,5 млн руб. щомісячного прибутку від розміщення реклами в акаунті в Instagram у відомого блогера (не зірки).

Чимало людей уже перебудовують свій спосіб життя під соцмережі, або, як ще кажуть, на позір, а багато хто використовує їх для досягнення своїх цілей та реалізації планів. І ця книга дає певні орієнтири.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті