Що там в InstaСвіті: як вести Instagram із вигодою для себе
Чому варто прочитати книгу «Адміністратор Instagram. Керівництво із заробітку»

Там уже не просто «залипають» чи демонструють власні фото. Там знаходять товари, гроші, кумирів, друзів і навіть президентів. Там усе так швидко змінюється, демонструючи багатовимірність, що «там» стає вже «тут».
Бекґраунд. «Ця книга – гра», – так на початку інтригують автори книги «Адміністратор Instagram. Керівництво із заробітку» Дмитро Кудряшов та Євген Козлов, які, схоже, віднайшли золоту жилу у світовому павутинні, а саме – платформу Instagram, де вже активно товчеться безліч людей по всьому світу. І не просто товчеться, а ще й заробляє мільйони. Легко, доступно і без особливої напруги, володіючи необхідними знаннями та техніками. Ось такий час настав, друзі.
По суті книга – це тренінг на тему: «Як стати адміністратором Instagram». Тренінг у нестандартній обгортці – книзі, чи книга в нестандартній обгортці – тренінгу. Тут, власне, вже й не розбереш. Бо чи не в кожному розділі автори ставлять завдання, вирішивши які, як вони кажуть, можна отримати не лише міфічні бонуси, а й реальні гроші та фактично вудку, за допомогою якої надалі ловитиметься риба (тобто професію, яка принесе хороші заробітки, а то й, дивись, зробить когось мільйонером).
Такий нестандартний хід та багатообіцяюча експансивна реклама, закладена у самій книзі, зробила її культовою та хітом продажів. Хоч на ринку книг про Instagram – наче риби в штучному озері. А втім, автори наприкінці книги й самі зізнаються: на Заході Instagram більше для самопозиціонування чи задоволення, тоді як для них це – спосіб заробітку.
Оригінальна назва: «Администратор Instagram. Руководство по заработку»
Видавництво: Book Chef
Наклад: 2000 примірників
Сюжет. «Це прикро й боляче тим, хто читає багато книг, проте в Instagram у цілому править тупість», – щиро зізнаються автори.
Але ж навіть найпростіші схеми чи системи керуються певними інструкціями. Що вже казати про ресурс, який охоплює понад мільярд користувачів у всьому світі! І який створив навіть новий професійний прошарок – «строкатий світ вільних людей, які залежать тільки від себе й заробляють гарні гроші». Тобто – адміністраторів Instagram.
Тож автори й створили низку інструкцій, без яких успіх та гроші в Instagram не заходять.
Ось вони:
- Писати прості тексти. Чимось зачепити та просити підписників розповідати про себе в коментарях.
- Починати з безкоштовного клієнта, і бажано – зі сфери б’юті-індустрії, адже близько 80% користувачів цієї мережі – жінки, й переважно – молоді.
- Дбати про акаунт-безпеку: не вказувати в профілі ту пошту, до якої він прив’язаний, щоб складніше було зламати.
- Прив’язати акаунт до профілю у ФБ та прив’язати резервну пошту й налаштувати двофакторний вхід по телефону.
- Не накручувати підписників, адже є програми, які це розпізнають. Першу тисячу підписників краще набрати за допомогою підписок та лайків, використовувати програми й сервіси автоматичної підписки.
- Використовувати таргетинг та постійно аналізувати.
- Публікувати не більше трьох дописів на день, ідеальний час: 9, 12, 19 і 21 година.
- Активно користуватись сторіс.
- Показувати процес, внутрішню кухню, історії успіху.
- Зробити ім’ям профілю запит, за яким люди шукатимуть твій акаунт.
- Ставити смайли: перевірено, що з цим люди купують краще.
- Не спамити, не виставляти оголену натуру.
Автори створили навіть свого роду інструкцію поводження з клієнтом – елементарні правила, яких дотримуються на Заході, але які варто нагадати для «постсовків»: уранці – гроші, ввечері – стільці; любити й шанувати себе; ти живеш у першу чергу для себе, а не для того, щоб бути зручним для когось іншого; аби клієнт поводився добре, треба йому окреслити межі; звертати увагу клієнта на позитивні зміни; дотримуватись меж робочого часу; домовленості дублювати письмово.
Але найголовніше – автори створили формулу OCD: O (offer) – пропозиція; D (deadline) – обмеження за часом; C (call to action) – заклик до дії. Ця формула не нова для реклами та маркетингу, але, на їхню думку, вона досить ефективна і в роботі Instagram.
«Через найпростіші речі зазвичай усе й сиплеться»; «Бери лише тямущих клієнтів і заробляй граючи»; «Якщо ти продаєш усім, значить, не продаєш нікому»; «Люди живуть не у вакуумі. Вони вже чиїсь клієнти. Їх можна звідти переманити до себе»; «Смак, як і будь-яку іншу навичку, потрібно напрацьовувати»; «Красиві акаунти – результат не вродженого таланту, а базових знань і багатьох годин практики»; «Не бійся шукати натхнення на чужих сторінках». І тут, власне, нічого додати.
Вам сподобається, якщо: ви любите переглядати свої консервативні погляди й експериментувати, а також маєте жагу до знань і азарт. А також якщо любите використовувати свої знання на практиці, то практичних завдань повно протягом книги. Книга є свого роду й лікнепом щодо того, які корисні програми та застосунки знадобляться для роботи в Instagram.
Вам не сподобається, якщо: ви очікуєте покрокової інструкції, як і що робити, але кроків у книзі багато, вони часто повторюються і переважно ведуть до стежки рекламування власних послуг авторами. Книга – як «замануха», як елемент залучення свіжих ідей та поглядів і певним чином нагадує елементи мережевого маркетингу.
Є багато інформації, яка саме українському читачеві переважно нецікава: від принципів функціонування соцмереж «ВКонтакте» та «Однокласники» до ментальних особливостей та побоювань, що Instagram може заборонити «Роскомнадзор». Плюс неякісний український переклад (узяти хоча б саму назву книжки, яка українською мала б звучати як «...інструкція із заробітку»).
Головна причина прочитати: як би там не було, але Instagram рулить, тож розуміти технології роботи і просування – не зайве, особливо якщо вони визнані успішними.
«Світ соціальних мереж досить швидко змінюється, й він жорстокий. Й якщо ти не розвиваєшся й не стежиш за нововведеннями, через певний час опинишся за бортом, і відбувається це набагато швидше, ніж у звичайних видах бізнесу», – застерігають автори книги. До того ж навички, якими вони діляться, ще довго будуть у пригоді, адже Instagram на піку свого розвитку, і бізнес-зір, який дає ця книга, допомагатиме наводити різкість та мати уявлення про те, що прогресує поряд. А то й підштовхне багатьох до комерційного освоєння нової царини.
«Ми як прожектори – висвічуємо з темряви якісь об’єкти», – кажуть автори. І в цьому випадку такі прожектори – без прожектерства, адже мають реальний фінансовий фідбек.
У тому ж дусі:

«Сфера», Дейв Еґґерс
Американський письменник, журналіст, видавець, редактор Дейв Еґґерс – номінант на здобуття Національної книжкової премії, Пулітцерівської премії та інших – написав книгу, яку порівнюють із відомими світові антиутопіями «1984» Джорджа Орвелла і «Який чудесний світ новий!» Олдоса Гакслі.
«Сфера» – також науково-фантастичний роман з елементами антиутопії, який показує чимало сфер, які вже стають сферами нашого життя і викликають багато запитань та багато аналогій. Світ поринає у залежність від соцмереж і, власне, важко спрогнозувати, як далі розвиватиметься майбутнє людства, якщо не ставитись до всього з позицій здорового глузду. Ось саме на це й намагається звернути увагу автор.

«Феномен Instagram 2.0. Усі нові фішки», Любов Соболєва
Ви заходите в Іnstagram подивитись на інших та показати себе? А інші там заробляють! Ось деякі цифри, які наводить у своїй книзі авторка – журналіст та письменниця Любов Соболєва: 9 млн руб. чистого прибутку у медичної клініки за місяць (півтора року тому вона взагалі не існувала); 15 млн руб. чистого прибутку за один курс інфобізнесмена; 2,5 млн руб. щомісячного прибутку від розміщення реклами в акаунті в Instagram у відомого блогера (не зірки).
Чимало людей уже перебудовують свій спосіб життя під соцмережі, або, як ще кажуть, на позір, а багато хто використовує їх для досягнення своїх цілей та реалізації планів. І ця книга дає певні орієнтири.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].