Робота мрії: як підвищити власну кваліфікацію в технологічному секторі

Робота мрії: як підвищити власну кваліфікацію в технологічному секторі

Що потрібно знати, аби встигати за прогресом

Цей матеріал також доступний російською
Робота мрії: як підвищити власну кваліфікацію в технологічному секторі
Фото: pixabay

Якщо ви бажаєте залишити свій слід у світі технологій, вам необхідно приготуватися бути вічним студентом. Таку думку висловила бізнес-аналітик програмного забезпечення в компанії Dun & Bradstreet Сандра Лейсі (Sandra Lacey) виданню Siliconrepublic. Mind пропонує ознайомитися з повною версією інтерв’ю експерта. Матеріал підготовлений у партнерстві з бюро перекладів «Профпереклад».

«Постійно шукайте можливості розвивати знання у вашій предметній галузі. Технології постійно розвиваються, тож залишатися на місці – означає залишатися позаду»

Сандра Лейсі (Sandra Lacey), бізнес-аналітик програмного забезпечення в компанії Dun & Bradstreet, із власного досвіду знає, наскільки корисною є ця порада. Постійний професійний розвиток життєво важливий для успіху її ролі в компанії, яка постійно розвивається, щоб іти в ногу з новими тенденціями в галузі.

Робота мрії: як підвищити власну кваліфікацію у технологічному секторі
Сандра Лейсі (Sandra Lacey)
Фото: Luke Maxwell/Silicon Republic

Лейсі розповіла про те, як вона прийшла до своєї нинішньої посади, і дала пораду тим, хто встає на цей же шлях.

– Що вперше ​збурило вашу цікавість до кар'єри у цій сфері?

– Гадаю, моє перше знайомство з технологіями відбулося в старших класах школи. Там я отримала уявлення про технологічну галузь як про місце, що пропонує численні можливості для кар'єри, посади з потенціалом для зростання, і звідси походить мій початковий інтерес.

– Яка освіта і (або) інші робочі місця привели вас до вашої нинішньої посади?

– Після закінчення коледжу в місті Лімерик мені поталанило отримати стартову позицію адміністратора системи управління глобальними фондами в компанії Invesco. Під час роботи на цій посаді я навчилася підтримувати виробничі процеси й інформувати про наслідки змін у системі зацікавленим сторонам у всьому світі.

Крім того, я навчилася усувати накопичені недоліки й оптимізувати програмне забезпечення, при цьому керуючи очікуваннями зацікавлених сторін. Потім перейшла в банківський сектор, в банк Merrill Lynch, де переважно працювала над оптимізацією процесів у проектах. Це дало мені необхідний досвід, щоб зайняти посаду старшого бізнес-аналітика в Exaxe, компанії, що розробляє програмне забезпечення для страхування життя й пенсійного страхування.

У компанії Exaxe працювала головним бізнес-аналітиком і забезпечувала системи ілюстрування бізнес-процесів, адміністрування політик та управління відносинами зі страховими агентами для численних міжнародних страхових компаній, серед яких Aviva, MGM та Friends First. Я мала змогу тісно співпрацювати з командою розробників і клієнтом, що дійсно допомагало мені розвивати аналітичні навички.

– З якими найбільшими несподіванками або труднощами ви зіткнулися протягом вашої кар'єри і як справлялися з ними?

– Мистецтво говорити. Найбільшою несподіванкою було те, наскільки неохоче люди спілкуються одне з одним. Я вважаю, що проста розмова веде до більшої ясності й кращого уявлення про напрям руху для кожного учасника. Комунікація через електронну пошту або інші канали мають сенс, однак немає заміни прямому залученню, щоб досягти згоди.

– Чи є люди, що особливо вплинули на розвиток вашої кар'єри?

– Я завжди любила працювати з архітекторами програмних систем. Вважаю, що вони бездоганно презентують усі аспекти проблеми й визначають ключові питання, про які інші навіть і не подумали б. Вони навчили мене багатьом речам щодо проектування рішення й вирішення проблем.

– Що вам подобається у вашій роботі?

– Співпраця з колегами й детальний аналіз проблем для того, щоб знайти рішення, яке задовольняє потреби клієнтів.

– Які особисті риси, на вашу думку, роблять вас здатною до цієї праці?

– Думаю, я допитлива від природи, ставлю багато питань, а це допомагає в кар'єрі бізнес-аналітика.

– Як компанія Dun & Bradstreet підтримувала вас у розвитку кар'єри?

– Компанія надала величезну підтримку, щоб я мала змогу постійно розширювати технічні знання.

Робота мрії: як підвищити власну кваліфікацію у технологічному секторі

Минулого року я закінчила сертифікацію скрам-майстра та фахівця з управління ефективністю процесів за технологією Agile (PMP Agile). Цього року сподіваюся більше дізнатися про хмарну платформу Amazon Web server та одержати сертифікацію фахівця-практика з хмарних технологій.

– Яку пораду ви б могли дати всім, хто замислюється про кар'єру в цій галузі або щойно її розпочав?

– Постійно шукайте можливості розвивати знання у вашій предметній галузі. Технології постійно розвиваються, тож залишатися на місці означає залишатися позаду. Технології – така широка сфера з безліччю можливостей для розвитку в секторі, в якому ви продовжуєте докладати зусиль.

Dun & Bradstreet (D&B) – американська компанія, що спеціалізується на зборі, каталогізації та аналізі інформації про суб'єктів бізнесу й складанні кредитних рейтингів, веде найбільший у світі реєстр відомостей щодо приватних компаній (понад 205 млн суб'єктів) Надає бізнес-дані та аналітичні дані з понад 330 млн ділових записів, підготовлених з десятків тисяч джерел, та 375 млн елементів даних, що оновлюються щодня. 

Матеріал підготовлений у партнерстві з бюро перекладів «Профпереклад».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті