Глава компанії C-DATA: «Суттєву частину нашого доходу ми інвестуємо в нові розробки»
Реклама

Глава компанії C-DATA: «Суттєву частину нашого доходу ми інвестуємо в нові розробки»

Чи можна зберегти високу якість у гонитві за низькою ціною, або Як C-DATA виросла у світову компанію

Цей матеріал також доступний російською
Глава компанії C-DATA: «Суттєву частину нашого доходу ми інвестуємо в нові розробки»
Глава C-Data Цуй Юньлян (Cui Yunliang)

Компанія C-Data присутня на ринку PON в Україні з 2014 року. Основним напрямком її  роботи є OEM- та ODM-виробництво, тому раніше побачити на PON обладнанні лого C-DATA було великою рідкістю. У 2019-му компанія ухвалила рішення змінити цю ситуацію й активно просувати свої пристрої під оригінальним брендом. Устаткування C-DATA використовується в усьому світі, а їхні нові розробки користуються великою популярністю в сегменті PON і не тільки в ньому. Нам випала унікальна можливість поспілкуватися з главою компанії паном Цуй Юньлян (Cui Yunliang), який вперше відвідав Україну з коротким візитом. Під час невеликого інтерв'ю пан Цуй Юньлян відповів на низку питань, що стосуються бізнесу компанії, переваг, які забезпечують рішення C-Data для замовників, а також розповів про подальші плани розвитку.

– C-Data була заснована лише 10 років тому, але сьогодні вона вже добре відома як у Китаї, так і за його межами. З чого починалася ваша компанія, і як вам вдалося так швидко вийти на міжнародний рівень?

– Все почалося з команди висококласних фахівців, які створили C-Data. Кістяк компанії склали не тільки інженери, серед нас були також експерти в галузі маркетингу та бізнес-процесів. Спочатку компанія являла собою невелику групу однодумців, які хотіли запропонувати ринку особливі інноваційні рішення за доступною ціною у сфері пасивних оптичних мереж. На першому етапі ми займалися контрактним виробництвом компонентів PON для інших компаній, за схемою ODM. Надалі, коли накопичили достатньо досвіду та ресурсів, почали створювати власні продукти.

Не секрет, що в сегменті пасивних оптичних рішень, де ми успішно працюємо й сьогодні, досить висока конкуренція, пропозицій і виробників безліч. Але це лише на перший погляд: якщо вивчити питання більш уважно, то виявиться, що чимало рішень є практично точними копіями одне одного. Ми ж пішли іншим шляхом і замість копіювання почали розробляти власні продукти, використовуючи багаторічний досвід наших фахівців і глибоке розуміння потреб клієнтів.

Такий підхід виявився дуже продуктивним, і замовники високо оцінили нашу продукцію. В результаті сьогодні в нас у штаті понад 400 співробітників, близько сотні з них безпосередньо займаються R&D. Істотну частину нашого доходу ми інвестуємо в нові розробки, які забезпечують нам зростання та впізнаваність на світовому ринку. Це призвело до того, що сьогодні C-Data представлена на всіх населених континентах, ми підтримуємо зв'язки з величезною кількістю партнерів у всьому світі, адже понад 80% нашої продукції йде на експорт. Ми також повністю контролюємо процес виробництва, що дозволяє нам забезпечувати задану якість для кожної одиниці продукції.

Можно ли сохранить высокое качество в погоне за низкой ценой

– В яких сферах ринку ви сьогодні представлені? На яких напрямках робите основний акцент?

– Ми досить спеціалізована компанія і воліємо робити акцент на кількох напрямках, поступово відкриваючи для себе нові сфери. Але якщо вже ми щось робимо, то робимо це дійсно добре. Сьогодні серед наших пріоритетів – рішення для передачі даних пасивними оптичними мережами – GPON, EPON, бездротові точки доступу Wi-Fi, для автоматизації виробництва, рішення для EOC (Ethernet over Coax) та HFC. У переліку нашої продукції є як операторські системи «останньої милі», так і широкий спектр абонентських терміналів для кожної зі згаданих технологій оптичної або бездротової передачі даних. І, звичайно ж, ми постійно працюємо над вдосконаленням наших розробок, чуйно реагуючи на зміни потреб замовників.

– Які рішення C-Data ви назвали б унікальними чи як мінімум особливими?

– У нас є чимало цікавих розробок. Наприклад, багатопортові EDFA (erbium doped fiber amplifier) – оптичні підсилювачі сигналу на волокні, легованому іонами ербію. Від конкуруючих рішень їх відрізняє, низький коефіцієнт шуму, висока потужність і низка фірмових технологій, що забезпечують керованість і відмовостійкість пристрою. Такі системи дуже актуальні для операторів кабельного телебачення. Також можна відзначити системи типу EOC (Ethernet over Coaxial), що дозволяють розгорнути мультисервісні мережі паралельно з наявною коаксиальною інфраструктурою. У нас є декілька дуже великих замовників подібних систем. Особливо актуальні вони для американських компаній, які традиційно розвивали мережі кабельного телебачення, а тепер перетворилися на операторів Triple Play.

Але навіть наші «стандартні» рішення на кшталт PON-терміналів мають безліч технологічних особливостей, що визначають їхні переваги перед конкуруючими рішеннями. Нашу продукцію обирають не тільки через стабільність і високу якість, але й тому, що вона повністю відповідає всім заявленим характеристикам, без «сюрпризів». Навіть більше, всі пристрої C-Data пройшли процедуру оцінки відповідності стандартам CE, ROHS, ISO9001-2008, ISO14001-2004, що підтверджено відповідними сертифікатами.

Можно ли сохранить высокое качество в погоне за низкой ценой

– Що ще виокремлює вас серед конкурентів?

– Крім уже згаданих чинників, таких як власний відділ R&D, клієнтоорієнтованість і висока якість виробництва, варто особливо відзначити нашу модель просування продукції на світовий ринок. По-перше, завдяки ретельному вибору партнерів, нам вдається забезпечити оптимальний режим постачання на локальні ринки. Вибудовування ефективних логістичних ланцюжків – наша сильна сторона. По-друге, ми надаємо професійну технічну підтримку клієнтам і партнерам у режимі 24/7/365. У нас завжди є чергова зміна власних інженерів, здатних відповісти на будь-які запитання щодо нашої продукції. Третім важливим моментом є наша орієнтація на потреби замовника – ми отримуємо зворотний зв'язок від клієнтів і партнерів, аналізуємо дані та на основі отриманої інформації вдосконалюємо актуальні рішення або розробляємо нові продукти. Це безперервний процес вдосконалення технологій і бізнесу.

– А ціна?

– Так, ще й ціна – для рішень нашого класу вона дуже й дуже конкурентна. Що підтверджено великою кількістю виграних проектів у всьому світі.

Можно ли сохранить высокое качество в погоне за низкой ценой

– Коли вже ми згадали тему партнерських відносин, хотілося б дізнатися, чому для дистриб'юції в Україні була обрана компанія «Ромсат»?

– У нас є власні критерії у виборі партнерів. Один з головних – компанія, що представляє нашу продукцію в країні, повинна мати глибоку технічну компетентність у сфері пропонованих нами рішень. Наш ринок – це ринок професіоналів, і доносити інформацію про всі переваги продуктів C-Data також повинні фахівці.

Тобто не класичні «продажники»?

– Дійсно, мова йде про більш глибоку технічну експертизу. Продажі – це мета будь-якого бізнесу. Але в даному випадку до замовника повинна бути донесена об'єктивна та всебічна інформація про наші рішення з урахуванням основних технічних нюансів. Такий підхід має набагато більше шансів на успіх, ніж агресивні продажі без розуміння технічних особливостей. Адже якщо врахувати всі важливі чинники, включно з ціною конкретних продуктів, а також загальну вартість володіння (TCO), то у наших рішень дуже мало конкурентів навіть на світовому ринку, не кажучи вже про Україну.

– «Ромсат» має необхідні компетенції?

– Так, у цьому ми переконалися особисто. Фахівці компанії мають великий досвід і прекрасну технічну підготовку в усіх сегментах, де представлена наша продукція. Ми зі свого боку надаємо всю необхідну інформацію про наявні та перспективні рішення. Загалом це повноцінне партнерство.

– Ваша компанія працює в усьому світі, але, очевидно, є регіони, де ваші позиції особливо сильні? Де бізнес C-Data розвивається особливо успішно?

– Серед наших основних регіонів перше місце займає Китай. У нас на батьківщині багато компаній купують рішення C-Data. Цьому сприяє, зокрема, розташування головного офісу компанії. Ми знаходимося в Шеньчжені – одному з міст Китаю, що зростає найбільш динамічно та є великим економічним і технічним центром країни. Тут велика концентрація високотехнологічних компаній, які із задоволенням купують наші рішення. Також ми широко представлені на ринках південноамериканських країн, державах Південно-Східної Азії та РФ. Про силу наших позицій говорить, наприклад, той факт, що на російському ринку в своїй сфері C-Data займає друге місце, поступаючись лише такому гіганту, як Huawei. Дуже перспективним ми вважаємо ринок країн Східної Європи, зокрема України.

– І які перспективи ви побачили в нашій країні?

– Тут є ринок – стабільний і зростаючий попит, а у нас є, що запропонувати українським замовникам. Крім того, українці – дуже прогресивна нація, відкрита до нового, а наші продукти якраз орієнтовані на таких людей.

– Але ж і конкуренція присутня? Наприклад, у нас давно представлена компанія BDCOM, яка працює в одному сегменті з C-Data.

– Ми чудово усвідомлюємо це. Коли ми починали роботу на ринку PON, BDCOM здавалася нам великою та сильною компанією. Але вже зараз ми обганяємо її за обігом, хоча й почали працювати на ринку пізніше. Якщо навіть не заглиблюватися у технічні нюанси, то наша перевага полягає в швидкості реакції на запити клієнтів і партнерів, а також у кваліфікованій технічній підтримці. Крім якісних продуктів, у нас є ще й розвинена партнерська мережа, великий штат власних інженерів, налагоджені ланцюжки постачання й ефективні бізнес-процеси. Все це в підсумку дозволяє нам створювати додаткову цінність для кінцевого замовника, чого немає у наших конкурентів. Зробити хороше технічне рішення – це перша частина завдання. Донести його до клієнта – це теж важливо, але недостатньо. Вкрай необхідно забезпечити якісний і своєчасний сервіс. Тоді замовник, як правило, стає постійним клієнтом. Саме такий комплексний підхід, що лежить в основі нашого бізнесу,  можна вважати однією з головних конкурентних переваг C-Data на будь-якому ринку присутності.

– І на завершення, поділіться планами розвитку вашої компанії на найближчі 3–5 років. Яка основна стратегія зростання?

– Ми розраховуємо на подальший планомірний розвиток. У нас є певні цілі зі збільшення обороту, посилення позицій на китайському та світовому ринках. У планах також подальший розвиток технічних рішень для операторів, корпоративних і приватних замовників. Наш відділ R&D працює на всю силу, і тому незабаром повинні з'явитися нові цікаві продукти GPON та 10GPON – усі вони зараз на різних етапах розробки, але найближчим часом ви дізнаєтеся про них від наших партнерів. І звичайно ж, ми будемо й надалі зміцнювати наші відносини з регіональними партнерами та робити все для того, щоб кінцеві замовники, які придбали продукцію C-Data, залишалися нею задоволені протягом усього терміну експлуатації.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті