У пошуках себе: як створити власний бренд

У пошуках себе: як створити власний бренд

Або навіщо читати книгу Юргена Селенбахера «Креативний персональний брендинг. Відповідь на питання «Що далі?»»

У пошуках себе: як створити власний бренд
Фото: Олена Танчинець

«А що далі?» Ви вже ставили собі це питання? Все навколо змінюється так стрімко, що сподіватися на стабільність напевно не варто. Але ж має бути якийсь варіант відповіді. 

Бекґраунд: Юрген Саленбахер – незалежний лектор, викладач і тренер з розвитку особистості. Креативний персональний брендинг (CPB) – метод, створений Юргеном, що поєднує у собі його набуті за 20 років знання у сферах маркетингу, брендингу та особистістного розвитку. Він допомагає людям віднайти своє місце в цьому світі, зрозуміти, де вони знаходяться, хто вони і що можуть запропонувати сучасному ринку.

Серед його клієнтів – Bayer Healthcare, Coca-Cola, Levi`s, Lego, Louis Vuitton та інші не менш відомі компанії. Юрген розробляв маркетингові та брендові стратегії для Мухаммеда Алі та Пауло Коельйо.

Його книга для людей, які не бояться змін і хочуть розвиватися. Це результат його восьмирічної тренерської роботи. Юрген Саленбахер опрацював власний досвід, щоб допомогти людям досягти бажаного.

Оригінальна назва: Creative Personal Branding

Видавництво: «Фабула»

Наклад: 2000 примірників

Сюжет: Автор описує бренди не лише як набір фізичних характеристик товару, він наголошує на тому, що бренд повинен мати певні нематеріальні характеристики, бути схожим на особистість, мати інтелект. І лише ті компанії, що навчаться змінюватися і адаптуватися, – залишаться успішними. 

«Виживає не найсильніший і не найрозумніший біологічний вид. Виживає той біологічний вид, що має найбільшу здатність пристосуватися до змін» (Чарлз Дарвін).

Шість розділів – шість кроків (Думайте! Переосмислюйте! Творіть! Зростайте! Вирізняйтесь! Уперед!)! Шість прямих закликів до дій і дев’ять конкретних завдань, виконавши які, читач точно задумається над образом свого бренду, спробує визначити його цінність, унікальність, проаналізує власні сильні та слабкі сторони.

Можливо, поради та завдання не є унікальними чи якимись особливими, але нам ніколи не завадить зайвий раз структурувати плани і визначити кінцеву мету свого руху. А ще надзвичайно правильним є те, що автор наголошує: окрім плану А, обов’язково повинен бути план Б.

«Аліса питає кота: «Куди мені йти?» Кіт питає її у відповідь: «Алісо, а куди ти хочеш потрапити?» Аліса зізнається: «Я не знаю» – на що кіт відповідає: «Ну, тоді тобі все одно, куди йти» («Аліса в Дивокраї»).

Корисно подумати, куди ми все ж таки хочемо потрапити, чи не так?

Стильна та лаконічна поліграфія немов підкреслює чіткість викладеного матеріалу. Одразу після кожного завдання є спеціальне місце для того, щоб ви мали змогу прямо тут його виконати, записавши свої відповіді чи роздуми. Час від часу у книзі з’являються цитати видатних людей, доповнюючи та підсилюючи зміст ключових думок розділу.

Так, на перший погляд може здатися, що занадто багато мотиваційних фраз, спонукальних конструкцій, але, швидше за все, Саленбахер вживає їх навмисно. Він ніби підкреслює, що розвиток – це постійний рух вперед, це боротьба і пошук шляхів самовдосконалення.

Можливо, ви засмутитеся, через те, що в цій книзі не буде відповідей на запитання, як же саме розвивати власний бренд. Задум автора був іншим. Він нагадує, що з тими глобальними змінами у бізнес-процесах, які відбуваються зараз, ми повинні регулярно звіряти свої координати, де ми знаходимось, де ми хотіли б бути, що змінити, які кроки нам потрібно зробити, щоб потрапити туди, куди ми рухаємося.

Вам сподобається, якщо: ви людина, яка любить розмірковувати «вголос», вам потрібно розібратися, що саме ви хочете від власного бренду.

Вам не сподобається, якщо: ви вже маєте чітко розписану покрокову стратегію розвитку власного бренду і навіть маєте план «Б».

Головна причина прочитати: коли ми бачимо якийсь успішний бренд, ми повинні чітко усвідомлювати, що це результат конкретних кроків його творців. Ця книжка – шпаргалка для саморефлексії, практичний інструмент, який може допоможе отримати цілісну картину своїх дій і побачити нові можливості розвитку.

Ще три книжки, які допоможуть збудувати сильний і успішний бренд:

«24 кроки до успішного стартапу» Білл Олет

Коли ми дивимося на Річарда Бренсона, Стіва Джобса, Білла Ґейтса, Леррі Еллісона й інших видатних підприємців, то здається, що вони інакші. Вони здаються нам надзвичайними.

Але кожен їхній успіх – це результат видатних продуктів, що зробили їх успішними, а не якогось особливого гена.

Ця книжка зображає весь процес підприємництва. Завдяки якому ви не пропустите критично важливих кроків, коли виводитиме продукт на ринок.


«Людський фактор. Секрети тривалого успіху видатних компаній» Річ Карлґаард

Як збудувати сильну й успішну компанію, що впевнено впроваджує інновації та зберігає стабільність навіть у кризові часи?

Річ Карлґаард, видавець американського ділового журналу Forbes, видатний підприємець та аналітик, переконаний: ключ до успіху варто шукати в нематеріальній складовій бізнесу – так званому людському факторі.

Автор розповідає про те, як сформувати сильну команду, створити ідеальні умови для її розвитку та, зрештою, привести свою компанію до високих успіхів і перемог на тривалий період.


«За лаштунками Facebook: 10 уроків компанії на шляху до завоювання світу» Майк Хеффлінґер

У кожної великої компанії є своя легенда. І Facebook не виключення. Майже всі знають історію вундеркінда з Гарвардського гуртожитку і те, у що перетворилася його ідея придумати новий спосіб спілкування з друзями.

«За лаштунками Facebook» – це спостереження, але вони цінні тим, що Майк Хеффлінґер був серед топ-менеджерів компанії і разом з нею переживав її зростання, злети та падіння.

Ця книга про ризик, про сумніви, про амбітні мрії і про вчасні рішення, але найголовніше – вона про те, що кожен має право на поразку. «Проривайтеся самі, не чекайте, поки вас змусять інші».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло