Преміальні картки до та після карантину: що змінюється?

У зв'язку з карантином потреби VIP-клієнтів змінюються. Банки почали замислюватися, що ж запропонувати їм в цей період. Хоча зараз ситуація дещо нормалізувалася, зміни доречні. ТАСКОМБАНК запропонував клієнтам Private banking не тільки новий ексклюзивний дизайн преміальних карток, але і розширив їх можливості.
Функціональність дизайну
«Ми повністю змінили дизайн картки Visa Infinite. Зокрема, першими в Україні випустили її з вертикальним малюнком, – заявив Олег Поляк, Заступник Голови Правління ТАСКОМБАНКУ. – У мінімалістичному дизайні ця карта виглядає дуже вишукано і доповнює образ власника, надаючи йому відчуття стилю. Крім цього, відкриває безліч переваг її власникові. Вся персональна інформація розміщена на зворотному боці і прихована від оточуючих при розрахунках, що гарантує додаткову безпеку її використання. Ще одна з переваг оновленої Visa Infinite – зручність безконтактної оплати карткою або смартфоном з Apple Pay чи Google Pay».
Також у Банку оновили дизайн картки Mastercard World Elite: надали їй більш сучасний зовнішній вигляд і також подбали про додаткову безпеку, розмістивши всі дані власника картки на зворотному боці.
Нові можливості та лояльності
Раніше головним козирем преміальних карток було те, що вони давали можливість комфортно подорожувати, сьогодні перелік переваг розширюється. Щоб дати можливість клієнтам використовувати картки вигідно щодня, ТАСКОМБАНК покращив пропозиції по картах сегменту Private banking..
«Безумовно, власники преміальних карток як і раніше можуть безкоштовно відвідувати всі бізнес-лаунжі по всьому світу. Нині, коли авіасполучення поступово відновлюється, це дуже актуально, адже немає необхідності стояти в чергах, потрапляючи під ризик зараження коронавірусу», – підкреслив Олег Поляк.
Також, щоб підвищити комфорт і безпеку під час подорожей, власники карток Mastercard World Elite ТАСКОМБАНКУ можуть скористатися новою послугою і пройти безкоштовне тестування на COVID-19 прямо в аеропорту «Бориспіль» перед вильотом або одразу після прильоту. Це спростить процедуру надання документів для країн, що вимагають ПЛР-тести для в'їзду, а також допоможе уникнути обмежень, пов'язаних з 14-денним карантином після поїздки.
Крім того, Банк підключився до бонусної програми від Masterсard Більше Black, і знову радує клієнтів Private banking пропозиціями і знижками від партнерів, акціями та подарунками. Наприклад, цього року кожен власник елітної картки зможе взяти участь в розіграшах: поїздки на Берлінський кінофестиваль; поїздки на гірськолижні змагання в Кіцбуель; ексклюзивних вражень із зірками кіно і театру; туру з музичним експертом на оперний фестиваль в Європі та багато чого іншого.
Консьєрж-сервіс на будь-який випадок
«Клієнти часто думають, що консьєрж вирішує тільки складні питання або надають якусь разову допомогу, але насправді консьєрж-сервіс може тимчасово надавати навіть послуги секретаря на момент відсутності свого помічника, – пояснює Олег Поляк. – Актуальність сервісу значно зросла під час карантину, адже клієнт, перебуваючи вдома мав можливість замовити через консьєрж-сервіс все, що йому треба і ми також удосконалили роботу консьєрж-сервісу».
Консьєрж-служба ТАСКОМБАНК щодня стикаэться з найрізноманітнішими запитами та завжди готова допомогти клієнту. Згадуючи найнеординарніші завдання, які доводилося вирішувати, банкір назвав пошук досвідченого словацького священнослужителя з профільною освітою, який готовий начитати та зробити звукозапис тексту Святого Письма, або, наприклад, організацію оренди 12-метрової моторної яхти в Іспанії, яка повинна була доставити гостей з порту Ель Кампельо (біля Аліканте) на острів Табарка (Tabarca). Також був досвід організації зустрічі з футбольним клубом Челсі: оплачений прийом у готелі з одним з гравців, 15-хвилинне спілкування, підписання футболки та фотозйомка.
Клубні привілеї Private banking ТАСКОМБАНКУ
Участь в клубі VIP-клієнтів банку дозволяє користуватися низкою пропозицій від більш ніж 70 партнерів. «Завдяки клубу в наших клієнтів є можливість зав'язати нові контакти та зміцнити зв'язки з іншими власниками бізнесу – клієнтами Private banking. Взяти участь в щоквартальних заходах з акціонером і керівництвом Банку або долучитися до випуску корпоративного журналу з інтерв'ю від перших осіб українського бізнесу та експертів галузі», – говорить Олег Поляк.
Слід зазначити, що в банку є кілька напрямків розвитку клубу. ТАС-Леді – неординарний майданчик для спілкування жіночої половини VIP-клієнтів, а ТАС-Юніор – фінансово-освітня програма для дітей клієнтів Private banking. Але всі вони пропонують низку унікальних переваг його учасникам, а команда Private banking ТАСКОМБАНКУ постійно працює над розширенням привілеїв і вигідних пропозицій для клієнтів.
Ліцензія НБУ №84 від 25.10.2011. Зареєстровано в НБУ 21.10.1991 за №45.