Захворіло у світі
96,906,712
Померло у світі
2,075,902
Вилікувалось у світі
53,431,108
Захворіло в Україні
1,177,621
Померло в Україні
21,499
Вилікувалось в Україні
914,730
Вперше в Україні: колаборація глобального спортивного бренду PUMA та девелоперської компанії KAN!

Вперше в Україні: колаборація глобального спортивного бренду PUMA та девелоперської компанії KAN!

 

Цей матеріал також доступний російською
Вперше в Україні: колаборація глобального спортивного бренду PUMA та девелоперської компанії KAN!

Нещодавно міжнародний бренд PUMA та компанія KAN Development створили нову визначну локацію на мапі столиці – багатофункціональний спортивний майданчик з оригінальним дизайном та сучасними технологіями покриття.

Спортивний бренд та девелопер об’єднались задля того, щоб створити місце, яке стане серцем спортивного життя на території живого кварталу Файна Таун.

Вперше в Україні: колаборація глобального спортивного бренду PUMA та девелоперської компанії KAN!

Майданчик нагадає кожному про його величезний потенціал і необмежені можливості. Це місце, де амбасадори бренду будуть створювати незабутні заходи та турніри.

Особливістю його є те, що це великий багатофункціональний простір спортивної інфраструктури загальним розміром 32 на 51 м, який налічує і поле для мініфутболу 28 на 15 м, що може легко трансформуватись для гри у баскетбол, і зону для волейболу – 9 на 18 м, і зону воркауту з найсучаснішим обладнанням та смугою перешкод.

Варто зазначити, що подібна спортивна колаборація, яка була б розміщена на території житлового комплексу в Україні створена вперше.

«Бренд PUMA завжди працює тільки з найкращими амбасадорами та брендами, тому початок співпраці з KAN Development для нас є ще одним доказом цього факту», – зазначають представники команди Puma.

Вперше в Україні: колаборація глобального спортивного бренду PUMA та девелоперської компанії KAN!

Незвичайний яскравий дизайн у стилі стріт-арт з двошаровим покриттям характеризується виключно надійністю, безпечністю та комфортом. Особливістю його є те, що розмітка та фірмовий малюнок PUMA не просто намальовані, а відлиті по лекалах гумовою крихтою різних кольорів. Такий метод нанесення розмітки є довговічним та найбільш зносостійким.

«Ми пишаємось тим, що можемо створювати унікальні проєкти разом із глобальними спортивними брендами», –  зазначили у компанії KAN Development.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті