Дайджест kmbs alumni: про якості високоефективних СЕО, головні тренди в корпоративному навчанні та вплив кризи на бізнес

Дайджест kmbs alumni: про якості високоефективних СЕО, головні тренди в корпоративному навчанні та вплив кризи на бізнес

Найцікавіше на платформі у квітні

Этот материал также доступен на русском языке
Дайджест kmbs alumni: про якості високоефективних СЕО, головні тренди в корпоративному навчанні та вплив кризи на бізнес
Фото: depositphotos.com

У рамках співпраці з Києво-Могилянською бізнес-школою та, зокрема, спільнотою її випускників Mind пропонує своїм читачам ознайомитися з найцікавішими матеріалами, що були розміщені на платформі kmbs аlumni протягом квітня.

kmbs news

Учасники програми Kyiv-Mohyla Business School (kmbs) «СEO Development Program» на зустрічі-інтерв’ю поспілкувалися з СЕО та головою правління Національного депозитарію України Бакасом Міндаугасом, який розповів про роль і якості високоефективних СЕО. Дискусія базувалася на результатах багаторічного дослідження ghSmart. Вони показали помилковість поширеного стереотипу у фаундерів/акціонерів про те, що високоефективний СЕО – це візіонер, стратег, харизмат, зі ступенем MBA кращої бізнес-школи, зі здатністю ухвалювати рішення під тиском.


Капітула Премії імені Георгія Ґонґадзе визначила короткий список номінантів й номінанток на здобуття відзнаки. До нього ввійшли: Мирослава Барчук, Борис Давиденко та Марічка Паплаускайте. До довгого списку номінантів на здобуття Премії імені Георгія Ґонґадзе входять 18 журналістів та журналісток, зокрема дружина Георгія Ґонґадзе, журналістка, головна редакторка і керівниця Української служби «Голосу Америки» Мирослава Ґонґадзе.


Проєкт «Прокачай школу» обрав Школу №3 в місті Кобиляки переможцем квітневого відбору. До проєкту долучився новий партнер HUMAN, саме тому в цьому місяці були «прокачані» дві школи.


Лідер у галузі проєктування, виробництва та постачання алюмінієвих профілів «Алюпро» залучив експертів Strategic, щоб забезпечити конкурентоспроможність й знайти нові важелі у розвитку компанії. Водночас вдалося посилити команду та позиції компанії в контексті глобальної кризи. Серед головних знайдених рішень для розвитку компанії: вплив на продаж, маржу, витрати, створення та виведення нових продуктів на ринок.


Школа розвитку мислення Cowo.guru в рамках напряму діяльності «робота з бізнесом» провела зустріч для представників Britannica School з доктором філософських наук Олександром Філоненком. На зустрічі Олександр разом із командою Britannica School порушили три важливі теми: освіта та її майбутнє, взаємозв’язки виховання й освіти. 


Компанія Strategic, що є лідером стратегічного девелопменту в Україні, опублікувала головні аспекти, на які треба звернути увагу при виборі програми корпоративного навчання. У Strategic переконані, що кваліфікований провайдер навчання повинен мати досвід системної реалізації бізнес-девелоперських проєктів у заданій галузі, що перевірена десятками кейсів. 

Strategic вважає, що традиційні формати корпоративного навчання вже не працюють через низький рівень кастомізації, відсутність діагностичного блоку й вирішення сторонніх кейсів. На зміну приходить цифровізація, точний дизайн програм, онлайн-нетворкінг та точкові програми. Дедалі більше уваги приділяється soft skills. 


Благодійний фонд «Старенькі» розповів історії тих, кому допомагає. Головні героїні поділися думками та дали поради для молодого покоління. 


kmbs openmind

Як розвиватися управлінцю і чим це допоможе бізнесу, розмірковував Едуард Мальцев, керівник програми Presidents’ MBA kmbs. Криза стає вдалим моментом, щоб сформувати стратегію особистісного розвитку. Цифрова трансформація, швидкі зміни, дистанційна робота, різноманіття та інклюзія поступово стають ротором еволюції для бізнесу.

«Криза не просто прискорила зміни певних процесів, вона дала справжній поштовх керівникам, щоб нарешті подивитися на проблеми, які накопичилися за попередні роки й давно вимагають вирішення», – вважає Едуард. Сьогодні компанії конкурують не стільки продуктами, скільки бізнес-моделями. Тому управлінцям потрібно не обмежуватися автоматизацією окремих завдань, а проводити цифрову трансформацію, переосмислюючи те, що вони роблять.

Позиція Едуарда відрізняється від традиційного підходу формування культури, оскільки зараз ми опинилися в ситуації, коли між поколіннями спостерігається доволі відчутний ціннісний розрив, однак вони мають працювати разом. Різні погляди на ситуацію дають змогу сформувати ширше поле потенційних рішень – і, зрештою, обрати найякіснішу з альтернатив. 


Олена Жильцова, керівниця Executive MBA kmbs відповіла на основні питання щодо пандемії в контексті управління бізнесом. Більшість менеджерів звикли керувати командами, сконцентрованими в офісі, тому бізнес стикнувся з необхідністю запровадити нові стратегії для організації роботи у віддаленому режимі. 

Керівники почали вивчати досвід компаній, які практикували дистанційний формат в допандемічний період, вчитися управляти результатами, а не просто контролювати присутність та активності працівників. 

Олена пояснює, що в українському бізнесі пандемія пришвидшила автоматизацію того, що давно мало бути автоматизовано. Керівники навчилися організовувати роботу розпорошених команд, частково налаштувати систему управління навчанням LMS (learning management system).

З іншого боку, автоматизацію багато в чому гальмує архаїчне кадрове законодавство: вимоги щодо документів, які досі треба зберігати в паперовому вигляді, формальні підписи кульковою ручкою на бланках інструктажів, тощо.

На думку Олени Жильцової, розрив між українськими та іноземними компаніями з точки зору управління людським капіталом, відчувається в підходах до організаційної ефективності, розвитку та мотивації команд. Особливо якщо аналізувати не знайомих столичних менеджерів, а порівнювати менеджера з Миколаєва і менеджера з Бремена.

Протягом квітня до платформи powered kmbs alumni долучився новий резидент:

Едуард Мальцев

Має 25 років управлінського досвіду на посадах голови представництва іноземних компаній в Україні, голови правління та генерального директора. Понад 15 років консалтингового досвіду з організації взаємодії та стратегічного управління командними керівниками, розбудови системного корпоративного управління та організаційного дизайну корпоративного навчання. Сфери наукових інтересів: дослідження підприємницьких екосистем, розбудова стратегії, бізнес-моделей та організаційних моделей.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті