
Face ID та смарт-системи: який вигляд має український офіс одного з найбільших світових брендів
Мобільність, співпраця та функціональність – три кити в облаштуванні нового офісного простору МакДональдз у Києві
Навесні цього року, під час піку локдаунів, компанія JLL провела серію глобальних опитувань людей в усьому світі: у Північній Америці, Європі та Азії – і виявилося, що більшість опитаних відчувають прихильність до свого робочого місця та сумують за спілкуванням з колегами, а тому хотіли б знову повернутися до офісу.
Бувають й інші причини, що мотивують вийти з онлайну в реальний світ. Наприклад, співробітники українського представництва МакДональдз працюють з офісу, серед іншого, ще й для того, щоб підтримати командний дух та виявити солідарність із працівниками ресторанів, специфіка роботи яких не передбачає дистанційної роботи навіть під час локдауну. Як і до пандемії, офісні співробітники самостійно обирають час початку та, відповідно, закінчення робочого дня. А щоб перебування в офісі було ще приємнішим та ефективнішим, влітку компанія провела його повну реконструкцію.
Вона була закінчена у серпні, після чого співробітникам дали три місяці на тест-драйв нового робочого простору. Досвід виявився вдалим: опитування понад 120 співробітників офісу підтвердило, що по-новому організований простір сприяє більш активному обміну ідеями, стимулює креативність та командну роботу, а робочі процеси стали динамічнішими. Філософія реорганізації проста – в її основу покладено три основні принципи: мобільність, колаборація та інклюзивність.

Креатив у русі
Щоб співробітники не засиджувалися на місці, а їхня робота була ефективнішою, у компанії вирішили відмовитися від постійних робочих місць, і весь простір розділили на кілька секторів, якими люди можуть вільно пересуватися. А завдяки онлайн-бронюванню можна зарезервувати собі місце з двома моніторами або у зоні з конфіденційними даними.
Затишні дрібниці розосереджені по всьому простору: наприклад, у вбиральнях є дзеркала для макіяжу, особисті речі та змінне взуття можна прибрати до спеціально відведеної зручної шафки, а на кожному поверсі облаштовані кава-пойнти – для перекусу та робочих розмов зі смаком свіжого капучино.

Перший поверх відведений під офлайн та онлайн зустрічі з колегами та партнерами. Безпека працівників стала вагомим аспектом діяльності компанії. Тепер двері до офісу та на поверхах відчиняються за Face ID і тільки після того, як вимірять вашу температуру.
На нульовому поверсі обладнано фудкорт, а на другому відведено простір під робочі місця для співробітників, коворкінг, кімнати для онлайн-нарад, конфіденційних дзвінків та лаундж-зону.

Кімнати онлайн переговорів обладнані сучасними системами для проведення відеоконференцій, плазмами, відеокамерами та мікрофонами, а також якісною шумоізоляцією. А для їх резервування запроваджено програму smart бронювання.
Крім того, в компанії подбали про встановлення автоматичної системи вентиляції, кондиціювання, зволоження та дезінфекції. Також встановили теплові насоси, завдяки яким вдалося відмовитись від використання газу.

Спілкування без меж
Усі ці нововведення допомагають співробітникам зберігати робочу динаміку та ефективно взаємодіяти один з одним. Адже тепер можна вільно та практично «на бігу» ділитися новими ідеями. А якщо потрібно – просто вибрати місця ближче одне до одного, залежно від того, з ким та над яким проєктом ви сьогодні працюєте. Гнучка організація офісу робить співробітників більш самостійними та проактивними, стимулюючи збиратися крос-функціональними командами та разом працювати над проєктами.

Кожному – за потребами
Перший поверх офісу зробили повністю інклюзивним та безбар'єрним, включно зі спеціально облаштованими вбиральнями. Більше того, у будівлі зарезервовано місце для ліфта на другий поверх для людей, які пересуваються на візках.

Для батьків з малюками обладнали кімнату годування та сповивання, а для велосипедистів, яким потрібно безпечно припаркуватися та прийняти душ, організовано закрите велопаркування та душові.
Якщо вже проводити на роботі третину життя, то робити це варто з комфортом, у максимально зручному, затишному та безпечному офісі. Для компаній, які інвестують у людей та командну роботу офіс стає насамперед місцем концентрації ідей та взаємодії співробітників, а не класичним робочим простором.