5823 Продюсерки «Театру 360 градусів»: як поєднати мистецтво з технологіями, запровадити театр у кіно та «законсервувати» шедеври Наталія Чижова та Даша Малахова – про те, навіщо українцям онлайн-театр і де знайти натхнення для осучаснених мистецьких пошуків Ольга Усачова - 18 лютого 2022
Урбаністика XXI століття: як треба будувати міста І які завдання має вирішувати кожен новий об'єкт Тетяна Тону - 18 лютого 2022
10049 «Афганістан для Макрона»: чому Франція виводить війська з Малі Париж залишає епіцентр насильства в Сахелі, де зростає присутність «Аль-Каїди», ІДІЛ та групи «Вагнера» Денис Закіянов - 18 лютого 2022
Долаємо нерівність: як забезпечити виконання цифрових прав незрячих українців Що вже зроблено на цьому шляху і що ще потрібно здійснити Анна Мисишин - 17 лютого 2022
Nota Bene: чому Путіну не вдається переписати історію наново Хто, як і чому «кинув» Росію та її правителя Кирило Розумовський - 16 лютого 2022
22229 Юваль Ной Харарі: «Російська загроза вторгнутися в Україну має бентежити всіх та кожного у світі» Ізраїльський історик і мислитель – про геополітичні зрушення в Європі, економіку й філософію війни та закони джунглів Світлана Долінчук - 14 лютого 2022
6455 Клаксон протесту: як канадські «конвої свободи» охоплюють світ Мітинги нового формату з використанням вантажівок спалахують у містах Північної Америки, Австралії, Нової Зеландії та Європи Денис Закіянов - 11 лютого 2022
З лабораторії – в життя: як Україні опанувати трансфер технологій І чому можна повчитися в Ізраїлю Анна Жарова - 11 лютого 2022
7133 Deloitte TMT Talks: навіщо трансформувати охоронні системи в окрему субкультуру CMO компанії Ajax Systems Валентин Гриценко – про «сторожових псів» розміром із сірникову коробку, іспанських поліцейських і британську забудькуватість Ольга Гальчинська - 3 лютого 2022
6575 17-й фестиваль «Вечори французького кіно»: чим цікавий фільм «Тріумф» Навіщо дивитися засновану на реальних подіях комедію про сміливий соціальний експеримент Максим Черкас - 1 лютого 2022