Битва за віральність: рейтинг атмосферної різдвяної реклами
Як компанії-гіганти намагаються створити святковий настрій і запам'ятатися на весь рік

Боротьба за увагу клієнтів за кордоном починається з «Чорної п'ятниці» і не припиняється до самого завершення святкових канікул. Щорічно великі компанії випускають спеціальні різдвяні ролики, покликані привернути увагу аудиторії. Відео з мільйонними бюджетами почасти набирають не менш вражаючу кількість переглядів. А деякі й узагалі стають віральними, що гарантує бурхливі обговорення навколо компанії протягом наступних кількох місяців.
Mind обрав 10 найяскравіших різдвяних рекламних роликів 2018 року, за допомогою яких зарубіжні компанії залучають аудиторію. І склав їхній рейтинг за кількістю переглядів на Youtube.
10 місце. Lidl
Ідея: Make Christmas a Lidl special
(Гра слів, відсилання до «зробіть Різдво трохи особливим»)
Рекламний ролик просуває ідею «дещо особливого» Різдва, але без надмірностей. За версією Lidl – страви їхнього виробництва зможуть прикрасити стіл, а ось купівля величезного ящика снігу, доставленого прямо з Північного полюса – не дуже. На сьогоднішній день ролик має понад 20 тис. переглядів на офіційному Youtube-каналі.
9 місце. M&S
Ідея: Must-Haves, that Make Christmas
(«Необхідно, щоб створити Різдво»)
Британський бренд верхнього одягу M&S (Marks & Spencer) у своєму відео взявся за «рецепт» щасливого Різдва. Що насправді потрібно для правильного свята? Музика? Вечірка? Або просто відпочити? За версією M&S, все, що потрібно – це трохи магії та вогники. Незважаючи на винахідливість рекламної кампанії, ролик не був оцінений аудиторією і набрав лише дещо більше 150 тис. переглядів.
8 місце. Amazon
Ідея: Can You Feel It
(«Ви відчуваєте це?»)
Amazon зняв ролик про святкову атмосферу, яка приходить разом з посилками в переддень Різдва. У посилках – напевно, подарунки, які принесуть радість кожному. На офіційному Youtube-каналі Amazon ролик набрав майже 270 тис. переглядів.
7 місце. Boots
Ідея: #GiftsThatGetThem
(«Подарунок, який вони заслужили»)
Мережа магазинів з товарами для здоров'я і краси Boots розповіла в своєму ролику історію стосунків дочки-підлітка з матір'ю і закликала дітей бути уважнішими до своїх близьких. Адже вони заслужили справжній різдвяний подарунок. Реклама зібрала майже 400 тис. переглядів.
6 місце. TESCO
Ідея: However you do Christmas
(«Що б ви не робили в Різдво»)
TESCO в своєму святковому відео розповіли клієнтам про те, що Різдво буває різним. Різні сім'ї і покоління дотримуються різних традицій, по-різному прикрашають будинок і дарують абсолютно різні подарунки. А у компанії є щось для кожного. На даний момент кількість переглядів ролика на Youtube наближується до 500 тисяч.
5 місце. Heathrow
Ідея: Making it home makes it Christmas
(«Приїзд додому робить це Різдвом»)
Ведмедики з реклами британського аеропорту Heathrow за кілька років практично стали символом різдвяних канікул. Історія розповідає про пару престарілих ведмедів, які відправляються в подорож для того, щоб зустріти Різдво в родинному колі. На сьогоднішній день у ролика трохи більше одного мільйона переглядів.
4 місце. Aldi
Ідея: Kevin the Carrot and the Wicked Parsnip
(Морква Кевін і Злий Пастернак)
Анімовані відеоролики часто стають досить популярною різдвяної рекламою. В цьому році компанія Aldi знову розповіла про пригоди Моркви Кевіна, який (яка) постійно влипає в пригоди. На момент публікації статті ролик отримав майже 3 млн переглядів.
3 місце. Very
Ідея: Find the gift that helps them find their Gift
(Гра слів: «Знайдіть подарунок, який допоможе їм знайти своє покликання»)
Very створили свій зворушливий анімований ролик до Різдва. Міні-мультфільм розповідає про «правильний» подарунок, який послужив натхненням для дівчинки в її кар'єрі астронавта. Ролик гідно оцінила не лише редакція Mind – його переглянули вже понад 3,4 млн осіб.
2 місце. Argos
Ідея: The Christmas Fool
(Різдвяний дурник)
Компанія використовує образ дрібного шкідника, який псує людям Різдво, влаштовуючи всілякі пакості: перегорілу святкову гірлянду, пошкоджені подарунки, втрачену інструкцію до збірного будиночка. Argos позиціонує себе як захисника своїх клієнтів від «різдвяного дурника», доставляючи додому товари в максимально короткі терміни. Ролик уже набрав понад 3,7 млн переглядів на Youtube.
1 місце. John Lewis & Partners
Ідея: Some gifts are more then just a gift
(«Деякі подарунки – це більше, ніж просто подарунки»)
John Lewis & Partners вважаються законодавцями в світі святкової реклами. Ролик, в якому ретроспективно розповідається «музична біографія» Елтона Джона, став найпопулярнішим на Youtube. Його хвалили і критикували, проте ніхто з більш ніж 11 млн глядачів не залишився байдужим. І в ньому, знову ж таки, акцент зроблений на «правильному» різдвяному подарунку, здатному на багато років визначити подальшу долю людини.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].