«Новий сорт розкоші»: BMW презентував у Києві чотири нових моделі Luxury Class
Чим творці «баварських моторів» цього разу здивували шанувальників марки

Баварці одним махом закрили всі наявні ніші у верхній частині преміального сегмента, представивши «4в1»: седан THE 7, кросовер THE X7, купе і кабріолет THE 8.
Мюнхенцям впору виводити на ринок суббренд на зразок Maybach, Lagonda і Daimler – ніколи ще його моделі не були не просто інноваційними, а саме породистими і розкішними. Тобто спостерірається перетікання з «преміум», у якому BMW давно тісно, в luxury-сегмент, де погоду роблять англійські бренди Bentley і Rolls-Royce. Які, втім, повністю належать тим же німцям. Причому подібна істеблішмент-експансія – лише початок великого шляху: розширення модельної гами у верхній частині преміального сегмента заявлене як одне з ключових завдань нової корпоративної стратегії Number One> Next.
«Кожна з представлених моделей увібрала в себе максимум ексклюзивності і автентичності бренду, які збиралися по крихтах не один рік, – цими словами презентацію відкрив Олександр Тимофєєв, голова наглядової ради «АВТ Баварія». – 12 років тому на одній з презентацій, так само у темряві, нам представили фрагменти найбільшої моделі BMW в історії – це були чотири фари майбутнього THE X7. І вже тоді було зрозуміло – цей автомобіль перевершить усі очікування».

BMW 7
Хедлайнером «могутньої купки» Luxury Class буде, безперечно, X7 – найочікуваніший, габаритний, просторий і місткий BMW за всю більш ніж вікову історію марки. І його гіпертрофовані ніздрі – найбільш спірні стосовно стилістики – моментально стали мемом, а корма аж надто нагадує головного конкурента – Mercedes GLS. У всьому іншому це новий стандарт класу Sport Activity Vehicle.

Тут і повнокероване шасі, і «електронні» амортизатори, і пневматична підвіска, що дозволяє жонглювати дорожнім просвітом в діапазоні 181-221 мм. Одним словом, все те, чим на сьогодні багатий арсенал BMW і що може допомогти настільки масивному (5151х2000х1805 мм) і важкому кросоверу не розгубити головну парадигму марки – driving pleasure.
Не забуті й шанувальники з'їжджати з второваних шляхів: офроуд-пакет передбачає квартет попередніх налаштувань для їзди основними позашляховими стихіями – піску, гравію, камінню та снігу.
Технічні характеристики і ціни на BMW X7
Версія | xDrive40i | xDrive50i | xDrive30d | M50d |
Роб. об'єм, куб. см. | 2998 | 4395 | 2993 | 2993 |
Потужність, л. с. | 340 | 462 | 265 | 400 |
Швидкість, км/год | 245 | 250 | 227 | 250 |
Розгін, 0-100 км/год | 6.1 | 5.4 | 7 | 5.4 |
Витрати палива, л/100 км | 8,4-11,4 | 9,2-15,1 | 6,9-8,0 | 7,2-8,7 |
Ціна, млн грн | 2.206442 | 2.392331 | 2.11277 | 2.743445 |
У повноцінному семимісцевому салоні – п’ятизонний клімат-контроль, трисекційний панорамний дах, виготовлені вручну зі скла елементи інтер'єру на кшталт важеля АКП і найтонша шкіра Vernasca, яка тільки зустрічається в цьому сегменті. І, зрозуміло, найсучасніші асистанси і сервоприводи всього, що може сервоприводитися. Навіть ззаду просторо настільки, що для посадки на гальорку немає потреби знімати дитячі крісла з сидінь другого ряду.
Рівень персоналізації Х7 не менше вражає: крім пакета M Sport це лінійка Design Pure Excellence плюс програма BMW Individual. Тобто як мінімум 12 варіантів забарвлення кузова, 11 варіантів оббивки салону і 9 варіантів дизайну легкосплавних дисків розмірністю 20-22 дюйма.
BMW 8
Якщо обидві «сімки» – автомобілі на кожен день, то «вісімки» – і купе, і кабріолет – автомобілі вихідного дня. Надшвидкісні, слухняні, витончені, але підкреслено непрактичні. Рівень персоналізації тотожний Х7: дюжина варіантів забарвлення кузова (але найбільш ефектно виглядає непофарбований, а лише залакований вуглепластиковий дах), 19 варіантів забарвлення і обробки салону, 11 типів дизайну різних колісних дисків (18-20 дюймів) плюс найсучасніші системи допомоги водієві, від лазерно-люмінісцентної оптики до повнопривідної трансмісії.
Технічні характеристики і ціни на BMW 8 Cabrio (G14) і купе (G15)
Версія | M850i (G14) | 840d (G14) | M850i (G15) | 840d (G15) |
Роб. об'єм, куб. см. | 4395 | 2993 | 4395 | 2993 |
Потужність, к. с. | 530 | 320 | 530 | 320 |
Швидкість, км/год | 250 | 250 | 250 | 250 |
Розгін, 0-100 км/год | 3.9 | 5.2 | 3.7 | 4.9 |
Витрати палива, л/100 км | 8.2-14.9 | 6.1-7.9 | 8.0-14.6 | 6.1-7.5 |
Ціна, млн грн | 3.783842 | 3.210083 | 3.527499 | 2.9 |
7-я серія залишається флагманською в лінійці BMW скоріше за статусом – Х7 однозначно просторіший, а The 8 набагато дорожчий. Але сильні світу цього все ще воліють мати седани і лімузини представницького класу, залишаючи позашляховикам роль автомобілів супроводу, а купе і кабріолетам – іграшок на вихідні і свята.

На відміну від Х7 і «вісімок», седан не сконструйований з чистого аркуша. Але і для чергового поновлення у нього занадто багато змін, як стилістичних, так і конструктивних. Як і раніше, він пропонується зі стандартною і подовженою базою, причому в Україні пропорція з кожним роком дедалі більше зміщується в бік «стретчів». Моторна лінійка – на всі випадки життя: чотири бензинових двигуна, три дизельних і гібридна силова установка. Є над чим замислитися при виборі Mercedes S і Audi A8, не кажучи вже про Jaguar XJ, Lexus LS і Maserati Quattroporte.
Цифрова приладова панель седана з новітнім інтерфейсом Live Cockpit Professional багато в чому повторює таку на Х7. Вона збагачена самонавчальним консьєржем Intelligent Personal Assistant, який розуміє основні голосові команди. Причому, за зразком Tesla, все програмне забезпечення тепер буде регулярно оновлюватися «по повітрю» – це ще одна віха стратегії переосмислення Number One> Next.

У салоні подовженої версії, іменованої Executive Lounge, головний – пасажир. До його послуг у спинках передніх сидінь – монітори з фантастичною розподільною здатністю, крісла першого класу з сонмом регулювань і масажів, панорамний дах, багаторівнева система додаткової фільтрації і ароматизації, hi-end-акустика Bowers & Wilkins і відповідна звукоізоляція. Настільки досконала, що гіпнотичні біти діви Сільві Кройш, яка стояла в десяти метрах, швидше відчувалися низом живота, ніж їх було чутно.
Запрошення актуальних зірок, а не таких, що вже вийшли в тираж – ще одна фірмова риса презентацій «АВТ Баварії». Нуарні треки і шаманський танок бельгійки чарівним чином перепліталися з фантастичними лазерними конструкціями, надаючи і без того незвичайній презентації містичний ореол.

Зрозуміло, автомобілі сегмента Luxury Class не продаватимуться зі швидкістю звичайних BMW: кросовер розійдеться в Україні півтисячним тиражем, седан – і взагалі напівсотенним. А от партію з 20 «вісімок» вже практично всю попередньо замовлено.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].