Знято в Україні: топ-10 локацiй для промо зарубіжних компаній і музики

Знято в Україні: топ-10 локацiй для промо зарубіжних компаній і музики

Які українські краєвиди допомогли їм стати ще знаменитішими

Этот текст также доступен на русском
Знято в Україні: топ-10 локацiй для промо зарубіжних компаній і музики
Презентація новинок від компанії Apple, на якій показали ЖК "Комфорт Таун"
Фото: kandevelopment.com

На нещодавній презентації нового iPad від компанії Apple у кадр потрапив житловий комплекс «Комфорт Таун», розташований у Києві. «Буря емоцiй. Для нас це було повною несподіванкою», – сказав згодом Iгор Нiконов – керiвник компанії  KAN Development, яка й будувала цей ЖК. 

Це не перший краєвид української столиці, який використовувала  Apple для просування своєї продукції. Проморолик бездротових навушників AirPods влітку цього року також знімали на вулицях Києва. А ще раніше – у 2017 році – Центральний залізничний вокзал та станція метро «Золоті Ворота» стали ареною для зйомок реклами Apple Watch Series 3.

Mind з’ясував, хто із зарубіжних компаній та відомих співаків знімав свої кліпи на території України та які локації користуються в іноземних гостей найбільшим попитом.

Найпопулярніші локації:

Подільсько-Воскресенський міст

Ця споруда давно відома киянам як довгобуд, добудова та відкриття якого вже декілька разів переносилися. Проте для зарубіжних корпорацій та естрадних зірок він став ідеальним знімальним майданчиком із безліччю вже вмонтованих «декорацій».

Особливо вабить міст автовиробників. Наприклад, три роки тому німецьке представництво Nissan випустило рекламний ролик з оновленим GT-R, де однією з основних і фінальних локацій став саме Подільсько-Воскресенський міст.

Роком пізніше, у 2017-му, ідею перехопив автоконцерн Mazda: проморолик передбачав показати неймовірні можливості Мазди 2 та інтелектуальну систему сповіщення автомобіля – і все це в умовах їзди наосліп по мосту.

Відеоролик Go With The Flaw, знятий італійським брендом Diesel 2017 року, теж обрав як основну локацію цей столичний довгобуд і навіть отримав три «Канських леви» у різних номінаціях, а сам кліп набрав понад 10 млн переглядів на YouTube.

Футуристичну рекламу було знято французькою компанією Total.  У центрі сюжету – погоня роботів на мосту за моторним маслом Total Quarts (ролик знято 2018 року).

Того ж року інший французький гість – репер OrelSan відзняв  свій кліп Basique – міст виступив повноцінною локацією для зйомок.

Чутки про вдале для створення шедеврів місце дійшли і до Піднебесної – китайський бойбенд WayV вирішив не бути осторонь – і в травні 2019 року презентував кліп Take Off, у якому теж є чіткі обриси Подільсько-Воскресенського мосту (кліп уже набрав понад 12 млн переглядів на YouTube).

Київський метрополітен

Французька Lacoste відзняла в 2017 році проморолик Timeless, The Film (Director’s Cut), у якому однією з локацій виступала станція метро «Видубичі» (кількість переглядів на YouTube – понад 21 млн).

Того ж року Motorola зняла рекламу флагманського смартфона Moto Z у різних місцях столиці – зокрема, у вагоні київського метро і на станції метро «Житомирська». 

У 2018 році своє рекламне відео (The Getaway Trainline Advert) зняв британський ритейлер проїзних квитків Trainline – у кліпі чітко видно обриси станцій метро «Видубичі» і «Кловська».

А у квітні 2018-го корпорація Google випустила промо для популяризації сервісу Google Pay – на відео можна помітити дві станції столичного метро – «Золоті ворота» та «Дорогожичі».

Масиви Троєщина та Осокорки

Світові зірки та глобальні компанії не обійшли увагою і «спальнi» райони української столиці. Особливо вони полюбляють Троєщину. Тренд задав шотландський музикант Paolo Nutini, який першим дослідив і використав у своїй роботі Iron Sky панорами цього масиву ще в 2014 році. За це вiн отримав престижну нагороду – гран-прі на International Music Video Festival у Парижі і переміг в номінації «Краще відео».

Естафету перейняв британський гурт The Foals  (кліп на пісню What Went Down), який 2015 року обрав локацією для свого відео саме вулиці одного зі «спальних» районів Києва.

Данська співачка MØ  відзняла в 2015 році кліп Kamikaze (Official Video, 66 млн переглядів на YouTube) теж на просторах Троєщини.

Британський гурт Nothing But Thieves вирішив не обмежуватися лише одним кліпом і 2017 року одразу відзняв два ролики – кліп Sorry (7 млн переглядів на YouTube)

та відео з гарною назвою Amsterdam (14,8 млн переглядів на YouTube) – обидва наповнені пейзажами й локаціями з вулиць Радунської, Милославської, Бальзака тощо.

Французький репер OrelSan теж не лишився байдужим до краєвидів Троєщини: у 2018-му він використав їх у кліпі Tout va bien (35 млн переглядів на YouTube), де основною локацією стали саме вулиці цього масиву.

А переможниця Євробачення-2018 Netta Barzilai цьогоріч у своєму ролику на пісню Bassa Sababa (33 млн переглядів на YouTube) вирішила приділити увагу іншому житловому масиву – Осокоркам: вулицями цього району Києва у її кліпі бігає рожевий носоріг. 

У червні 2019-го британська група Editors презентувала відео на пісню Frankenstein – у кадри періодично потрапляють багатоповерхівки Осокорків, а ще – площа Перемоги й дуже характерна для Києва маршрутка «Богдан».

«Батьківщина-мати» та бібліотека ім. Вернадського 

Першовідкривачем цих двох локацій став шотландський гурт Frightened Rabbit, який 2016 року зняв кліп на пісню Get Out – саме поблизу пам'ятника та в приміщеннях «Вернадки».

А наступного року ці місцини запримітила британська співачка  Paloma Faith – і використала для зйомок кліпів Crybaby та Guilty, вдало передавши атмосферу тоталітарного суспільства, про яку йдеться у зазначених піснях.

Сплеск «попиту» на ці локації стався 2018 року. Корейський гурт NCT U (Neo Culture Technology) обрав у лютому Національну бібліотеку України ім. Вернадського для кліпу на пісню Boss (93 млн переглядів на YouTube).

У липні бельгійський репер Damso відзняв кліп на композицію Smog (42 млн переглядів на YouTube), для якого теж використав монумент «Батьківщини-матері».

Жовтневий палац

Британський гурт Hurts у 2015 році відзняв відео на пісню Wings, сценами для якого послужили Жовтневий палац та санаторій у Пущі-Водиці.

Британська співачка Jorja Smith  2018 року для зйомок ролика на пісню Let Me Down обрала Жовтневий палац та його неперевершені інтер'єри, а також розбавила «драматичні» сцени пейзажами Андріївського узвозу і Труханіва острова.

Того ж року британська рок-група Bring Me The Horizon для свого кліпу на пісню Mantra теж обрала цю історичну будівлю.

Рибальський і Дарницький мости

Відомий шведський ді-джей Avicii у партнерстві з британською співачкою Rita Ora у 2017 році зняли кліп на пісню  Lonely Together. Історія про закоханих у цьому відео розгортається на тлі краєвидів Рибальського мосту та парку  «Перемога».

Американська співачка Miley Cyrus у партнерстві з Mark Ronson 2018 року презентували ефектний кліп на пісню Nothing Breaks Like A Heart (146 млн переглядів на YouTube), де основна дія – карколомні перегони – відбувається саме на Дарницькому мосту.

Молодий інді-поп та хіп-хоп-виконавець із Каліфорнії Oliver Tree наприкінці 2018 року відзняв кліп  Hurt (23 млн переглядів на YouTube) – в епіцентрі моторошного кадру з відрубаною головою чітко вгадується Рибальський міст Києва і частина Кільцевої дороги, де має бути сполучення з лівим берегом столиці в районі ЖК «Міністерський».

Нестандартні локації:

Держпром і головний корпус ХНУ Каразіна в Харкові

Американський дует Twenty One Pilots у 2018 році відзняв кліп на пісню Nico And The Niner (57 млн переглядів на YouTube). Щоправда, у ньому важко одразу розгледіти ореол Держпрому, зважаючи на футуристичність елементів будівлі, що фігурує у відео. Проте подальші кадри знімають усі сумніви.

Кар’єр під Києвом в районі заводу «СБК-Озера»

Міжнародний світовий бренд спортивного одягу Nike у 2018 році для реклами своєї капсульної колекції зняв проморолик під назвою Captured Motion. Основним майданчиком для зйомок став кар'єр на околицях Києва – поблизу заводу «СБК-Озера».

Одеський морський порт

Німецький автовиробник Audi  для рекламного ролика «на честь» Audi Q8 обрав саме порт в Одесі. У відео взяв участь оркестр Одеської філармонії.

Велотрек у Львові

Французька алкогольна компанія Hennessy 2018 року для реклами в ролику «Major: 90», одним із місць для зйомок обрала велотрек «СКА» у Львові.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло