Китайські партнери зацікавились модернізацією українських локомотивів
Про це повідомив глава УЗ Войцех Бальчун
Найбільший китайський виробник рухомого залізничного складу CRRC Corp, що зараз реалізує велике замовлення для Білорусі, запропонував «Укрзалізниці» свої локомотиви.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив глава УЗ Войцех Бальчун.
Посилаючись на фінансові можливості «Укрзалізниці», Войцех Бальчун уточнив, що наразі мова може йти лише про модернізацію тепловозів. Адже нові двигуни, вузли, компоненти – це значно вища ефективність, економія пального та мастильних матеріалів.
За словами Бальчуна, у нього склалося враження, що китайська сторона відшукає прийнятні для себе варіанти участі у модернізації локомотивного парку УЗ, оскільки одразу пролунала пропозиція обговорити питання на рівні експертів, спільних робочих груп. Також українським залізничникам запропонували протестувати виготовлений для Білорусі електровоз БКГ-2.
Загалом, згідно повідомлення глави «Укрзалізниці», китайські колеги не відкидають жодного варіанту співпраці.
Нагадаємо, минулого тижня голова правління УЗ Войцех Бальчун перебував з робочим візитом у Китаї на запрошення корпорації CRRC. Про це повідомив Центр транспортних стратегій.
На зустрічі з віце-президентом компанії CRRC Ху Цзунсяном 16 березня Войцех Бальчун заявив: «Є амбітні плани на найближчі п'ять років – істотно оновити рухомий склад та інфраструктуру. Якщо вантажні та пасажирські вагони можуть виготовити вітчизняні виробники, то до виробництва сучасних локомотивів слід залучити світових виробників. Актуальним є пошук оптимального рішення модернізації дизельних локомотивів, тому чекаємо від китайських виробників пропозицій з цього приводу».