BMW виведе на авторинок 40 нових моделей, 8 з яких – електрокари
Автоконцерн готовий на подвиги для подолання свого головного конкурента
У Мюнхені пройшла прес-конференція компанії BMW AG, присвячена фінансовому звіту за 2016 рік. Під час заходу представники компанії розповіли про плани BMW щодо подальшого виробництва. Зокрема, в найближчі півтора року буде представлено відразу 40 новинок.
Як повідомляє The Detroit News, таким чином фірма розраховує перехопити лідерство в прямого конкурента ─ Mercedes-Benz і суттєво збільшити обсяг продажів і прибуток до 2020 року.
Про наймасовіший запуск нових машин в історії марки повідомив на щорічній прес-конференції гендиректор BMW Гаральд Крюгер.
«Ми починаємо найбільшу наступальну операцію в нашій історії», ─ заявив Крюгер на прес-конференції.
За 2017 і 2018 роки концерн BMW випустить 40 нових або оновлених моделей. У 2016-му німці вже інвестували в розробку цих продуктів близько 5,6 млрд доларів, але фінансові вливання продовжаться. Особливу увагу в нинішній стратегії приділено позашляховикам. Найближчим часом ми побачимо купе-кросовер BMW X2 і повністю новий BMW X3.
До 2020 року на ринок вийде флагманський паркетник BMW X7, у якого буде три ряди і на який роблять високі ставки в США і Китаї. А також відбудуться прем'єри нових поколінь BMW M5, сімейства першої і третьої серії, а також модернізовані кросовери X5 і X6.
Також гендиректор BMW розповів, що автоконцерн продовжить розробку і створення електромобілів. Повідомляється, що моделі BMW та її бренди – MINI і Rolls-Royce ─ отримають «зелені» версії. Вже до літа 2017 року в лінійці BMW з'явиться 8 нових гібридних моделей.
Крім цього, представники BMW анонсували і другу хвилю електрифікації, яку ознаменує повністю електричний BMW X3 і новий електрокар від MINI. Також BMW AG продовжує працювати над безпілотними автомобілями, які будуть протестовані на дорогах загального користування вже в поточному році.
Нагадаємо, з 2016 року обсяг збуту BMW зріс на 5,2% до приблизно 2 млн автомобілів, тоді як Mercedes наростив продажі на 11% до 2,08 млн машин. При цьому прибутковість BMW скоротилася до шестирічного мінімуму.
Як повідомлялося, французька компанія PSA Group, власник брендів Peugeot и Citroen, купить європейський підрозділ автоконцерну General Motors ─ Opel ─ за $2,3 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].