Харківський аеропорт збільшив пасажиропотік у 1,5 рази
Зростання кількості пасажирів забезпечили рейси до Стамбула, Мінська, Тель-Авіва та Варшави
У березні послугами міжнародного аеропорту Харків скористалися 47 400 пасажирів. Порівняно з минулим роком ця цифра збільшилася на 48%. Про це йдеться в повідомленні прес-служби аеропорту.
У лютому 2017 року харківський аеропорт обслужив близько 40 000 пасажирів, що на 67% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Стабільне зростання пасажиропотоку забезпечили рейси до Стамбула (Turkish Airlines, Pegasus, Atlasglobal), Києва (МАУ), Мінська (Belavia), Варшави (LOT), Тель-Авіва (МАУ).
Варто зазначити, що 72% пасажирів скористалися саме міжнародними перельотами.
У березні Turkish Airlines відкрила регулярні рейси з Харкова до Стамбула. У квітні вони виконуватимуться чотири рази на тиждень, а з травня стануть щоденними.
З 22 квітня також відкриються регулярні рейси Харків – Тбілісі (Georgian Airways) – по середах і суботах.
У 2016 році МАХ збільшив пасажиропотік на 61% порівняно з 2015 роком, до 599 700 осіб. Ця кількість пасажирів відповідає показнику рекордного для аеропорту 2013 року, коли було обслуговано 605 000 осіб.
Аеропортом через компанію «Нью Системс АМ» управляє компанія DCH, створена на базі активів, що раніше мали неформальну назву «Група УКРСИББАНКУ», після того як два партнери цієї групи – Олександр Ярославський та Ернест Галієв – вирішили їх розділити.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].