Повільно, але впевнено: Honda анонсує випуск безпілотних автомобілів у 2025
На відміну від суперників, автомобілі Honda будуть обладнані принципово новою системою

Автовиробник Honda Motor заявив 8 червня про плани впровадження транспортних засобів із автономним управлінням до 2025 року. Ця дата дещо запізніла порівняно з іншими автокомпаніями. Це поясняються тим, що розробники Honda ідуть іншим шляхом, замість орієнтації на сервіси міського автопарку на основі автомобільних технологій, Honda фокусується на потребах кожного споживача. Про це повідомляє Business Insider.
Генеральний директор компанії Тахатіго Хакіро на прес-конференції у Японії повідомив: «Ми прагнемо до технологічного встановлення управління «рівня 4» для персонального користування до 2025 року. Ми прагнемо надати нашим клієнтам відчуття впевненості і довіри, пропонуючи автономне водіння, яке б дозволяло уникати автомобілям будь-яких небезпечних ситуацій.»
(«Рівень 4» відноситься до системи, яка може управляти автомобілем майже у будь-якій ситуації, але не в усіх без виключення. Як правило, «рівень 4» передбачає необхідність керування людиною під час суворих погодних умов або коли автомобіль знаходиться поза мапою)
Нова мета для системи «рівня 4» була оголошена в межах плану автокомпанії «2030 Vision», яка також включає різні технологічні ініціативи.
На своїй прес-конференції 8 червня Honda продемонструвала дві різні системи.
Перший автомобіль було оснащено сенсорами: великою кількістю камер, п’ятьма радіолокаційними датчиками і п’ятьма окремими блоками LiDAR.
Другий автомобіль використовувався у змодельованих міських умовах. У ньому були камери і найновіший «мозок» штучного інтелекту, який має глибокі навички машинного навчання, але не було ані LiDAR, ані GPS.
Основна мета компанії Honda може пояснити більш пізню дату випуску автомобілів-безпілотників тим, що система «рівня 4» буде використовуватись для «автомобілів персонального користування».
Деякі інші автовиробники, в тому числі Ford Motor, заявили, що планують впроваджувати подібні системи «рівня 4», але для використання в автомобілях автопарку, а не для персонального користування. General Motors не анонсувала план, але її наявна розробка і дизайн самохідної платформи Chevrolet Bolt EV пропонує зосередитись на міських поїздках та додатках для спільного користування автомобілів «каршерінгу».
Основна увага автовиробника Honda приділяється окремим користувачам – це значна різниця, яка може вплинути на вибір її технологій – і пояснити також більш пізню цільову дату. Автоматизована система управління, що розроблена навколо конкретної місцевості (наприклад, для використання компаніями) може опиратись на детальну тривимірну карту цієї місцевості. Можливо, вона не працюватиме у іншій місцевості. Сильний натяк Honda полягає у тому, що його система «рівня 4» не буде «геологізована» або обмежена областями, що відображаються – можливо, це більш досконала система, на розробку якої треба більше часу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].