5 цікавинок французького авіасалону Ле Бурже
Надзвукова швидкість, літаючі машини та інші чудеса авіаційної галузі

У понеділок в передмісті Парижа почав роботу найбільший у світі міжнародний авіакосмічний салон.
Paris Air Show Le Bourget 2017 – міжнародна спеціалізована виставка, присвячена авіаційній та космічній промисловості. Починаючи з 1909 року, виставка проходить регулярно раз на два роки.
На авіасалоні представляють свою продукцію і нові розробки провідні світові корпорації, які працюють в області літако- і двигунобудування, космічної та оборонної техніки, виробники аеропортового обладнання. Чим здивував салон цього року – ВВС вибрав найцікавіші епізоди виставки.
1. Подорожі з надзвуковою швидкістю
Кілька компаній, серед яких і Boom Supersonic, уже працюють над авантюрою, яка дозволить відтворити здатність Concorde перевищувати швидкість звуку. Американська фірма Boom Supersonic проведе перші випробування до кінця 2018 року, а перші пасажири полетять в 2023 році – якщо все піде за планом. Засновник Блейк Шолль наполягає на тому, що ця інновація буде «вигідною для авіакомпаній і доступною для клієнтів».
2. Машини можуть літати

Словацька компанія AeroMobil представила власний літаючий автомобіль. Не просто прототип. Авто може перетворюватися на щось таке, що полетить у небо, всього за 3 хвилини.
Щоправда, потенційним покупцям поки що доведеться шукати кеш і почекати: перша партія в 500 автомобілів коштуватиме $1,5 млн за штуку і буде готова аж у 2020 році.
Але навіть Airbus – один із найбільших світових виробників літаків – серйозно ставиться до цієї ідеї. Жан-Брайс Дюмон, головний інженер вертольотів Airbus, каже, що технології для створення «літаючих автомобілів» існують, але юридичні та соціальні бар'єри досить складні. Він прогнозує, що літаючі авто витіснять із наших гаражів звичайні протягом 20 років.
3. Літаки з розвагами

Розважальні системи в польоті стають розумнішими і більш продуманими. Наприклад, Thales пропонує останню версію своїх розробок, таких як бездротові навушники, голосовий контроль та екрани високої роздільної здатності 4K.
Тим часом Panasonic демонструє технологію, яка дозволяє пасажирам вибирати фільми до та під час польоту через додаток авіакомпанії на своєму смартфоні. Можна також додавати можливість замовляти їжу та напої або керувати освітленням на своєму місці з допомогою мобільного додатка.
4. Boeing vs Airbus

Airbus представив свою оновлену модель літака A380. Злі скептики насміхаються, що трохи змінити кінчики крил і втиснути в салон ще 80 пасажирських місць, довівши загальну кількість до 575 – цього недостатньо, щоб привабити нових покупців. За останні 12 місяців замовлення на A380 дорівнюють нулю.
Airbus більше пощастило з новими моделями свого сімейства A320 з малою дальністю польоту, які виявилися більш популярним серед авіакомпаній.
Тим часом, Boeing представив трохи довшу модель 737 під назвою Max 10. Вона може перевозити близько 230 пасажирів. А от в в A321neo від Airbus можна упакувати 240 людей, – і ця здатність є однією з причин, чому Airbus виграє війну замовлень, принаймні, в цьому секторі ринку.
5. Приватні реактивні літаки

Хоча в певних колах багатіїв зараз не модно спалювати свої гроші, компанія з виробництва реактивних літаків Gulfstream, підрозділ The General Dynamics, стверджує, що поставки jet-planes до Європи за останні 5 років зросли на 25%, до 230 штук.
На Ле Бурже фірма представила на огляд новий реактивний літак G500, який ще проходить сертифікацію.
Літак може за кілька годин подолати 5000 морських миль (9260 км) – від Лондона до Пекіна чи до Лос-Анджелеса – зі швидкістю 0,85 Маха (0,85 від швидкості звуку). Коли час – це гроші, такі речі стають важливими.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].