Сезон розпродажів триває: Billa продає дев'ять супермаркетів
На продаж виставлені магазини у Одесі, Дніпрі, Кременчуці, Нікополі, Краматорську та в Херсоні

Український підрозділ австрійської REWE Group – «Billa Україна» – активно шукає покупців на дев'ять своїх магазинів у шести містах країни. Найвірогідніше, Billa вирішила продати меньше прибуткові об'єкти в регіонах, щоб зосередитися на розвитку у столиці та містах-сателітах.
Як стало відомо Асоціації ритейлерів України (RAU), підтвердженням цього факту може бути продаж ритейлером свого магазину в Запоріжжі – об'єкт площею понад 4000 кв. м фігурує у списку виставлених на продаж. Всього Billa планує продати 28 000 кв. м.
За словами директора дослідницької компанії GT Partners Ігоря Гуглі, найбільшого розвитку мережа досягла у кризовий 2014 рік. Мережа налічувала 39 магазинів у 16 містах дев'яти областей країни. З того часу кількість супермаркетів австрійського ритейлера поступово скорочувалася.
Слід зазначити, що за два роки Billa закрила об'єкти у Сумах, Каменському, Маріуполі та Обухові. Зокрема, її відхід із харківського ринку привернув значну увагу у середовищі експертів з торгової нерухомості та гравців ринку.
Після підтвердження у кінці минулого року продажу двох супермаркетів у Харкові, мережа в середині 2017-го повідомила, що покидає і Запоріжжя.
Звістка про закриття низки магазинів Billa в регіонах могла б стати сюрпризом для споживачів, але не для учасників та експертів ринку: чутки про згортання роботи ритейлера в областях точилися давно.
«Про зміну планів про присутність компанії у всіх найбільших регіонах України стало відомо трохи менше року тому, – стверджує генеральний директор Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко. – Частина угод із продажу магазинів локальним гравцям вже завершилася. Це не стало несподіванкою, виходячи з того, що присутності австрійської мережі на місцевих ринках ніхто з конкурентів не відчував».
Нагадаємо, перерозподіл на ринку ритейлерів триває. Як повідомляв Mind, Auchan розширив присутність на ринку, придбавши мережу гіпермаркетів «Караван».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].