Для того, щоб купити WhiteWave, Danone продає свій молочний бізнес Stonyfield
Lactalis придабає Storyfield за $875 млн
Французька продовольча компанія Danone погодилась продати свій молочний бізнес, американський Stonyfield, компанії Lactalis за $875 млн, в рамках угоди Danone з владою США після поглинення нею виробника органічних продуктів WhiteWave. Про це повідомляє Reuters.
Lactalis – французький приватний молочний концерн, світовий лідер у виробництві сирів та у сфері виробництва молочних продуктів. Сьогодні компанія представлена 237 заводами у 42 країнах. У компанії працює понад 75 000 осіб.
Danone заявила в понеділок, що компанія Stonyfield у 2016 році мала оборот у близько $370 млн, і що ціна продажу приблизно у 20 разів перевищила прибуток за 2016 рік до вирахування податків, відсотків та амортизації.
Раніше цього року, Danone повідомляла, що має намір продати Stonyfield а рамках угоди з владою США для завершення процесу поглинення групи з виробництва органічних харчових продуктів WhiteWave.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].