Захворіло у світі
31,605,656
Померло у світі
970,934
Вилікувалось у світі
21,747,491
Захворіло в Україні
184,734
Померло в Україні
3,705
Вилікувалось в Україні
81,670
Компанії – виробники каталізаторів поступово переходять на виготовлення батарей для електрокарів

Компанії – виробники каталізаторів поступово переходять на виготовлення батарей для електрокарів

Umicore, Johnson Matthey та BASF уже вкладають мільйони для перепрофілювання своїх потужностей

Компанії – виробники каталізаторів поступово переходять на виготовлення батарей для електрокарів
фото з pixabay.com

Світові виробники, які протягом багатьох десятиліть виготовляють каталізатори, що скорочують шкідливі та токсичні вихлопні гази змінюють напрям своєї роботи. Їх новою метою є стати ключовими гравцями у сфері живлення електрокарів майбутнього.

Три великих компанії – бельгійська Umicore, британська Johnson Matthey та німецький хімгігант BASF на разі готуються до імовірного спаду використання традиційних двигунів внутрішнього згорання, для яких вони виготовляють системи фільтрування. Про це повідомляє Financial Times.

На сьогодні, лідерську позицію на ринку очолює Umicore. Компанія виготовляє матеріали батарей для портативної електроніки, що допомогли її акціям збільшити свою вартість удвічі за останні 18 місяців.

Але, не пасуть задніх і дві інші компанії та сподіваються виготовляти матеріали для літій-іонних батарей, які є життєво-важливими для індустрії електромобілів.

«Сьогодні більшість наших інвестицій спрямовується на матеріали батарей, оскільки ми спостерігаємо значне посилення попиту на нашу продукцію», – сказав Марк Грінберг, генеральний директор компанії Umiore.

Грінберг очікує, що підрозділ виготовлення батарей найближчим часом зможе обійти підрозділ з виготовлення авто каталізаторів, втім він переконаний, що попит на каталізатори залишатиметься високим, оскільки автовиробники намагаються відповідати жорстким нормам викидів парникових газів.

Схема нейтралізації викидів каталізаторами виглядає наступним чином:

1.Вихлопні гази із двигуна внутрішнього згорання, які включають забруднюючі речовини, такі як окису вуглецю і окису азот , входять у перетворювач,

2. Гази надходять у стільникову структуру, покриту каталізаторами,

3. Каталізатори змінюють хімічну структуру газу і таким чином перетворюють їх на нешкідливі гази, такі як азот і кисень

Хоча продаж каталізаторів залишається на високому рівні, ринки готуються до занепаду дизелів та зростання популярності та поширення електрокарів, на що вказує потенційний сплеск їх продажів протягом останніх років.

Переломним може стати момент, коли вартість електрокару зрівняється із вартістю звичайного автомобілю, що за прогнозами одних аналітиків імовірно трапиться до 2019 року, а на думку інших  – до 2025 року.

Для тих, хто ще має сумніви, видання пропонує звернути увагу на величезний завод Tesla Gigafactory у Неваді, де компанія Panasonic планує виготовити 500 000 літієвих батарей для автомобілів, що випустить компанія під керівництвом Ілона Маска протягом наступного десятиліття. Крім цього, Китай планує обійти навіть Tesla у виготовленні батарей.

У червні BASF заявила, що збирається вкласти 400 млн євро в заводи із виготовлення катодних матеріалів для європейського ринку, використовуючи сировину, що поставляє їй російська компанія «Норільск Нікель».

Ця заява прослідувала за наміром компанії Umicor інвестувати 300 млн євро для того об збільшити виробництво компонентів літій-іонних батарей в шість разів до 2020 року.  

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті