Провідні автовиробники світу та Softbank інвестують у безпеку самохідних авто
Стартап Nauto має на меті «навчити» безпілотники співпрацювати із іншими водіями на дорозі

Автоконцерн General Motors та японська Softbank Group стали одними з останніх інвесторів в Nauto, стартап Кремнієвої долини, що займається розробкою самохідних автомобілів. Про це повідомляє Reuters.
Nauto, що дислокується в Пало-Альто, заявив у віторок, що закрив раунд фінансування у $159 млн, який очолив Softbank та венчурна фірма Greylock Parnters. Попередніми інвесторами стали німецький автовиробник BMW AG, японська Toyota, а також німецька страхова фірма Allianz.
Nauto не звик до залучення коштів провідних автовиробників, а також до їх спрямованості на програмне забезпечення та даних, що коштує дешевше ніж виготовлення апаратури або цілих транспортних засобів.
«В будь-якому випадку, автовиробник виробляє транспортні засоби краще ніж стартап,- сказав Стефан Хек, засновник та генеральний директор Nauto. – Наша мета – надати дані, розвідку та звичайну хмарну платформу» для автовиробників, які планують випускати «безпілотники» на дороги з 2020 року.
Сума інвестицій компанії GM розкрита не була. Попередньо детройтський автовиробник придбав інший стартап кремнієвої долини Cruise Automation за більш ніж $500 млн.
Хек відмовився уточнити загальну оцінку вартості компанії після останнього раунду фінансування, лише повідомив, що компанія ще не досягла статусу «єдинорога» – стартапу, який має $1 млрд.
«Але ми на шляху до цього», – сказав він.
Для розробки власної технології, Nauto модернізує вітрове скло вантажівок в Північній Америці, Європі та Японії, оснащуючи його подвійними камерами: одна з яких направлена дорогу, а інша – на водія. Мета полягає у зборі інформації щодо ситуацій, коли водій відволікається, та навколишньому середовищі навколо транспортних засобів, таким чином стартап планує пришвидшити розробку технології автомобілів-безпілотників.
Використовуючи такі методи, як комп’ютерний зір та глибоке навчання, вид штучного інтелекту, компанія аналізує отримані відеоматеріали та дані з модифікованих пристроїв для підвищення водійських характеристик та безпеки на дорогах. Хек повідомив, що для компанії важливо вивчити поведінку водіїв, оскільки самохідні авто будуть розділяти з ними дороги щонайменше наступні 20-30 років.
«У цей перехідний період ми потребуємо таких самохідних транспортних засобів, які б не тільки були розумними, а й могли співпрацювати із людьми», – сказав Хек.
Нагадаємо, провідні світові автовиробник не тільки прагнуть якомога швидше випустити свої самохідні автомобілі на дороги, а й турбуються щодо безпеки їх використання. Так, днями стало відомо про випадок, коли чоловік повідомив, що з вини автопілоту в автомобілі Tesla сталась аварія.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].