Google звільнила інженера, який спровокував гендерний скандал у компанії
Деймор буде подавати на Google в суд за порушення трудового права і обмеження свободи слова

Інтернет-гігант Google звільнив із займаної посади інженера,який став винуватцем гендерного скандалу в Кремнієвій долині, передає Reuters.
Скандал розгорівся після того, як інженер написав статтю для внутрішнього сайту компанії про те, що в Google н технологічних і керівних посадах працюють значно менше жінок, ніж чоловіків в силу біологічних відмінностей між ними.
Зокрема, він стверджував, що природна схильність чоловіків мислити системно й генерувати ідеї веде до того, що в майбутньому багато з них стають програмістами й вибирають технічні спеціальності. А жінки більше схильні до емоцій та естетики, тому ви йдуть на соціальні та мистецькі спеціальності.
Стаття стала вірусною – тисячі людей поширювали та коментували її, переважно в негативному контексті. Однак знайшлося і чимало людей, які погодилися з автором і захоплювалися його сміливістю висловити те, що «вони давно хотіли сказати, але боялися».
Імʼя скандального інженера – Джеймс Деймор. У понеділок він підтвердив Reuters своє звільнення, сказавши, що його звільнили за «поширення гендерних стереотипів».
Він також заявив, що оскаржить у суді своє звільнення з Google, звинувачуючи керівництво компанії у порушенні його права на свободу слова.
Google тим часом заявила, що не буде коментувати випадки звільнення окремих працівників.
Головний виконавчий директор Google Сундар Пічаї повідомив співробітникам по внутрішній пошті, що згадана стаття «порушує наш Кодекс поведінки і перетинає межу, пропагуючи шкідливі гендерні стереотипи в нашому робочому середовищі».
Елісон Моранц, професор права в Стенфордському університеті, посилаючись на чималий досвід в області трудового права, зазначає, що Деймор, швидше за все, зіткнеться з важкою боротьбою за відстоювання своєї позиції.
«Йому буде важко довести, що ця діяльність була або схваленою, або здійснювалася для взаємодопомоги чи захисту, а не просто висловленням думок чи підбурюванням однієї групи робітників проти інших», – каже Моранц.
Нагадаємо, у Великобританії введуть нові жорсткі норми для реклами: усталені роками стереотипи «жінка-кухня» і «чоловік-пиво» будуть переглядатися.
Як повідомлялося, автовиробник Audi отримав шквал критики у Китаї, яка суттєво загрожує рівню продажів, через рекламу, де жінка порівнюється із вживаним автомобілем.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].